تبلت‌های جدید 8 و 10 اینچی MeMO Pad ایسوس معرفی شدند

پس از معرفی ترنسفرمرهای جدید ایسوس در نمایشگاه IFA 2013 نوبت به تبلت‌های ارزان قیمت 8 و 10 اینچی MeMO Pad رسیده است.

2

هر دو تبلت با صفحه‌نمایش‌های از نوع IPS LCD با زوایای دید گسترده و وضوح 1280 در 800 (WXGA) اما در اندازه‌های 8 و 10 اینچی عرضه خواهند شد و هر دو از پردازنده‌های چهارهسته‌ای 1.6 گیگاهرتزی استفاده می‌کنند. ایسوس مدل و نوع پردازنده‌ها را اعلام نکرده اما از آن‌جایی که تبلت‌های سری MeMO Pad معمولاً قیمت پایینی دارند احتمالاً با پردازنده‌های MediaTek سر و کار داریم.

ASUS-MeMO-Pad-8

تبلت کوچک‌تر تنها 127 میلی‌متر عرض داشته و 350 گرم وزن دارد و تبلت ده اینچی هم وزنی برابر با 522 گرم دارد. هر دو تبلت از اسپیکرهای استریوی SonicMaster درست مانند ترنسفرمر برای ایجاد کیفیت و بلندی صدای عالی استفاده می‌کنند.

ASUS-MeMO-Pad-10-red-black

تبلت MeMO Pad 8 دارای دوربین 5 مگاپیکسلی است اما برادر ده اینچیش دوربینی 2 مگاپیکسلی دارد! احتمالاً دلیل این تصمیم این واقعیت بوده که عکس‌برداری با تبلت‌های بزرگتر دشوارتر است. هر دو تبلت قابلیت فیلم‌برداری اچ‌دی 720p را داشته و از دوربین جلوی 1.2 مگاپیکسلی استفاده کرده‌اند. مدل 8 اینچی با حافظه 8 گیگابایتی و ده اینچی با حافظه 8 یا 16 گیگابایتی عرضه می‌شوند و شیار کارت حافظه نیز در بدنه آن‌ها تعبیه شده است.

MeMO-Pad-8

هر دو تبلت از سیستم‌عامل اندروید 4.2 جلی‌بین استفاده می‌کنند و عمر شارژ باتری در نسخه‌های 8 و 10 اینچی به ترتیب 9 و 9.5 ساعت اعلام شده است. درباره قیمت و زمان عرضه این دو تبلت هنوز اطلاعاتی در دست نیست.


Source: GSMArena, Engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. نرگس می‌گوید

    من یک دونه خریدم عالی خیلی راضی ام

  2. حمید می‌گوید

    سلام. لطفا اگر میشه قیمت تبلت memo pad 801A را داخل سایت بزارید.