تمسخر اپل در اولین ویدئوی تبلیغاتی اندروید 4.4 کیت‌کت

ساعاتی پیش گوگل رسماً اندروید 4.4 را کیت‌کت نامید و حالا با انتشار یک ویدئوی تبلیغاتی به نظر مربوط به شکلات کیت‌کت اپل را دست می‌اندازد!

0

البته در این ویدئو کیت‌کت مستقیماً نامی از اپل و یا محصولاتش نمی‌برد و به طرز زیرکانه‌ای رقیب گوگل را دست می‌اندازد. در ویدئوی جدید شبکه یوتیوب کیت‌کت این شرکت در واقع ویدئوهای معرفی محصولات اپل را به شکل مسخره‌ای تقلید کرده است.

KitKat-funny-video

شاید ویدئوهای جذاب معرفی محصولاتی مانند آیفون 5 و iOS 7 را با حضور “جانی آیو” دیده باشید؛ در این ویدئو نیز فردای به نام کریستوفر کتلین رئیس بخش خیالی “استراحت” یا Chief Breaks Officer کیت‌کت طراحی کیت‌کت جدید را با دقت میلی‌متری می‌ستاید و می‌گوید که طراحی کیت‌کت برای استفاده در هر دو حالت افقی و عمودی بهینه شده و شما را به ابرها می‌برد (اشاره به iCloud)! همچنین کیت‌کت را می‌توانید به هر کجای دنیا ببرید (در اینجا کیت‌کتی به شکل نشان‌گر میزان آنتن‌دهی موبایل نمایش داده می‌شود!)

به هر حال جالب است که این ویدئو را ببینید تا متوجه شوید کیت‌کت برای همکاری با گوگل بسیار جدی است!


Source: TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.