استفاده نشنال جئوگرافی از لومیا 1020 نوکیا برای ثبت تصاویر شگفت‌انگیز

لومیا 1020 نوکیا دوربین حیرت‌انگیزی دارد، بهترین دوربین در کل گوشی‌های موبایل دنیا! موسسه مشهور نشنال جئوگرافی هم به همین دلیل لومیا 1020 را برای ثبت تصاویر شگفت‌انگیزش انتخاب کرده است.

0

فارنت: لومیا 1020 نوکیا دوربین حیرت‌انگیزی دارد، بهترین دوربین در کل گوشی‌های موبایل دنیا! موسسه مشهور نشنال جئوگرافی هم به همین دلیل لومیا 1020 را برای ثبت تصاویر شگفت‌انگیزش انتخاب کرده است.

Stephen-Alvarez-Lumia-1020

از آن‌جایی که ویندوزفون سیستم‌عامل چندان محبوبی نیست نوکیا همچنان سعی می‌کند تا با تمرکز تبلیغاتی روی دوربین PureView لومیا 1020 توجه کاربران را جلب کند و این‌بار با همکاری National Geographic قصد دارد قابلیت‌های فوق‌العاده دوربین پرچم‌دارش را به رخ بکشد. عکاس نشنال جئوگرافی “استفان آلوارز” یک Lumia 1020 را برداشته و به جنوب غربی امریکا سفر کرده است تا به جای دوربین حرفه‌ای این‌بار استفاده از یک گوشی هوشمند را برای عکاسی حرفه‌ای تجربه کند. او در این باره می‌گوید:

“از آن‌جایی که نوکیا لومیا 1020 بسیار کوچک و سبک است من می‌توانم از زوایا و موقعیت‌های منحصر به فردی عکاسی کنم. حتی در بعضی موارد با این گوشی می‌توان بسیار خلاقانه‌تر از دوربین DSLR حرفه‌ای عکاسی کرد.”

البته مشخصاً آلوارز DSLR خودش را به طور کامل با یک لومیا جایگزین نمی‌کند اما این گوشی بیشتر از چیزی که تصور می‌کنید به رده حرفه‌ای نزدیک شده است. آلوارز حتی می‌گوید که توانسته پرینت‌های 22 اینچی از تصاور گرفته شده توسط دوربین این گوشی بگیزد که به خوبی تصاویر DSLR چاپ شده‌اند.

در ادامه می‌توانید برخی از تصاویر گرفته شده توسط دوربین این گوشی را مشاهده کنید ( با کلیک روی هرکدام اندازه واقعی را ببینید):


غروب آقتاب در Cape Royal واقع در شمال Grand Canyon

Lumia-1020-National-Geography-2


قایق‌سواری کایاک در دریاچه Powell

Lumia-1020-National-Geography-1


رودخانه نعل اسبی Colorado (عکس را بزرگ کنید و محل کمپ را پیدا کنید!)

Lumia-1020-National-Geography-3


رانندگی در جاده به سوی Courthouse در پار ملی Arches یوتاه

Lumia-1020-National-Geography-4


دوچرخه سواری کوهستان

Lumia-1020-National-Geography-5

برای مشاهده تصاویر بیشتر می‌توانید به وب‌سایت نشنال جئوگرافی مراجعه کنید.


پایان مطلب/

Source: PhoneArena, Nokia

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.