ال‌جی Optimus L9 II با صفحه‌نمایش 4.7 اینچی رسماً معرفی شد

در نمایشگاه MWC اسفندماه سال گذشته تنها گوشی Optimus L9 از سری L بود که نسخه جدید آن معرفی نشد و حالا شرکت ال‌جی هلند Optimus L9 II را رسماً معرفی کرده است.

0

فارنت: در نمایشگاه MWC اسفندماه سال گذشته تنها گوشی Optimus L9 از سری L بود که نسخه جدید آن معرفی نشد و حالا شرکت ال‌جی هلند Optimus L9 II را رسماً معرفی کرده است.

LG-Optimus-L9-II

پس از معرفی میان‌رده‌های  L3 II، L5 II و L7 II در نمایشگاه MWC 2013 حالا نوبت به Optimus L9 II رسیده است. ساعاتی پیش شرکت ال‌جی هلند این گوشی را پس از شایعات دیروز به صورت رسمی معرفی کرده است و حالا ال‌جی هم یک میان‌رده قدرتمند در بازار اندرویدی‌ها دارد.

اپتیموس ال9 جدید دارای یک صفحه‌نمایش 4.7 اینچی True-HD از نوع IPS LCD است و از پردازنده اسنپ‌دراگون 400 دو هسته‌ای با فرکانس 1.4 گیگاهرتز به همراه یک گیگابایت رم بهره می‌برد. پردازنده گرافیکی این مدل نیز Adreno 305 بوده که حتی از مدل موجود در اپتیموس جی نیز قدرتمندتر است.

 دیگر مشخصات L9 II به صورت رسمی اعلام نشده اما طبق شایعه روز گذشته این گوشی از 8 گیگابایت حافظه قابل گسترش، بلوتوث 3، اندروید 4.1.2 و باتری 2150 میلی‌آمپری برخوردار است. دوربین 8 مگاپیکسلی با قابلیت فیلم‌برداری 1080p فول اچ‌دی و دوربین جلوی 1.3 مگاپیکسلی هم از دیگر مشخصاتی است که فعلاً در حد شایعه باقی مانده است.

برای دیدن تصاویر بیشتر، مشخصات کامل و قیمت احتمالاً باید تا مراسم ال‌جی پیش از نمایشگاه IFA 2013 برلین منتظر بمانیم.


پایان مطلب/

Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.