مشکل برخی کاربران اکسپریا زد اولترا؛ گوشی من از خواب بیدار نمی‌شود!

مشکلات این صفحه نمایش 6.4 اینچی گلایه کاربران را به همراه داشته است.یکی از شایعترین این مشکلات، روشن نشدن صفحه نمایش، با فشردن کلید روشن و خاموش است.در واقع نور پس زمینه فعال شده اما صفحه نمایش، سفید باقی‌ می‌ماند

11

فارنت: اکسپریا زد اولترا سونی در حال حاضر بزرگترین صفحه نمایش را درمیان گوشی‌های هوشمند دارد. اما ظاهرا برخی مشکلات این صفحه نمایش 6.4 اینچی گلایه کاربران را به همراه داشته است. بنابر اعلام برخی کاربران، یکی از شایع‌ترین این مشکلات، روشن نشدن صفحه نمایش، با فشردن کلید روشن و خاموش است.

xperia_z_ultra_black

در این مشکل در واقع نور پس زمینه فعال شده اما صفحه نمایش، سفید باقی‌ می‌ماند یا حتی در برخی مواقع، خط‌های سبزرنگ را نمایش می‌دهد. نکته جالب اینکه سیستم عامل اندروید در پس زمینه در حال اجراست و پس از چند بار زدن کلید پاور، صفحه نمایش روشن خواهد شد.

برخی کاربران مدعی هستند از 5 تا 150 بار باید برای روشن شدن صفحه نمایش،کلید پاور را بزنند. حتی برخی از وجود هاله‌ای زردرنگ بر روی صفحه نمایش گوشی شکایت کرده‌اند. ویدئوهای زیادی در یوتیوب به تشریح این مشکل پرداخته اند. سونی تاکنون در این باره اظهارنظری نکرده اما برخی کاربران معتقدند به‌روزرسانی فیرمویر به نسخه 14.1.B.0.475 این مشکل را حل خواهد کرد ولی به نظر می‌رسد سونی باید به‌روزرسانی مخصوصی برای برطرف کردن این مشکل ارائه کند.

Source: Phonearena

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

11 نظر برای این مطلب
  1. کامران می‌گوید

    من یکساله اکسپریا زد الترا خریدم هیچ مشکلی تا حالا نداشته ولی تنها ایرادی که داره خیلی تو چشمه هر کی که این گوشیو تو دست من میبینه میگه این چیه دیگه

  2. آرمین می‌گوید

    من نور صفحه نمایش رو تا آخر میبرم درست میشه ولی مشکل همچنان بعد از روشن کردن همچنان وجود داره!

  3. یاسر مزروعی می‌گوید

    من این گوشی را خریدم.متاسفانه یکی از مشکلات رایجش که برای من پیش امد بعد از خرید کمتر از 9 ماه خراب شدن دگمه پاور این محصول.به هیچ وجه این محصول را برای خرید انتخاب نکنید. این از تجربه بنده بود.

  4. عرفان می‌گوید

    سلام میخواهم زد الترا بگیرم ولی بین اون و وان مکس شک دارم .هنگ سونی راسته؟

    1. Amir می‌گوید

      هنگ اندروید راسته!!!!
      هر گوشی اندرویدی پس از یک سال به دلیل سنگین شدن برنامه و پیشرفت گوشی های دیگه که جدید تر هستن
      کند میشه
      ولی نه اینکه سونی هنگ کنه نه درست نیست
      اگر هم کسی گفته حتما دستگاهش مشکل داشته من که دارم هنگ اصلا نداره

      1. عرفان می‌گوید

        سلام منظورتون اینه که از سونی زد الترا پشیمون نمیشم.مثلا ممکن بعد ار یه مدتی صفحه اش سفید شه؟یا مشکل نرم افزاری شدید پیدا کنه؟بعضی ها میگن خرابی زیاد داره؟در کل بین زد الترا و اچ تی سی وان مکس مرددم لطفا راهنمایی کنید؟

  5. سیامک می‌گوید

    من ودوستم هردوتامون این گوشیوخریدیم منتهی مال دوستم چندباری همونطورکه دوستان گفتن صفحش سفید شده اما مال من خدارا شکرمشکلی نداشت تااینکه یه هفته پیش اندروید4.3 براش اومد ومشکل گوشی دوستم هم حل شد…حالا کم کم منتظریم تا اندروید4.4 براش بیاداونوقت دیگه معرکه میشه…اگه مایل بودید به وبلاگ ما هم سربزنید sarabmob.irنظریادتون نره………………

  6. نام شما می‌گوید

    automatically lock رو گذاشتم روی Immediately مشکلم برطرف شد

    1. ذکی می‌گوید

      من گوشی اکسپریا زد 1دارم واز وقتی آندروید آن آبدیت شده به4.3 گلا پلیر ش از کار افتاده هر پلیر هم نصب کردم جواب نداد

  7. نام شما می‌گوید

    من یه گوشی RAY دارم که دقیقا بعد از وصل شدن به اینترنت همین مشکل به وجود میاد چندباریم ریست کردم ولی دوباره تا به نت وصل میشم مشکل برمیگرده

  8. بهرام می‌گوید

    این مشکل در تعداد محدودی پیش اومده و بزودی با آپدیت برطرف میشه.
    بیشتر این مشکلات به اندروید برمیگرده