همه چیز درباره آیفون 5C؛ با جذابیت های آیفون رنگارنگ اپل آشنا شوید

پس از آشنایی با ویژگی‌های iPhone 5S حالا نوبت به آیفون رنگارنگ 5C می‌رسد؛ آیفونی که قرار است جایگزین آیفون 5 شود. پس در ادامه مطلب با تصاویر و ویدئوی رسمی به همراه ویژگی‌های کامل همراه ما باشید.

2

فارنت: پس از آشنایی با ویژگی‌های iPhone 5S حالا نوبت به آیفون رنگارنگ 5C می‌رسد؛ آیفونی که قرار است جایگزین آیفون 5 شود. پس در ادامه مطلب با تصاویر و ویدئوی رسمی به همراه ویژگی‌های کامل همراه ما باشید.

iPhone-5C-Colors

یک دلیل دیگر برای دوست داشتن آیفون؛ رنگ‌ها. آیفون 5C در رنگ‌های زیبای سفید، صورتی، زرد، آبی و سبز عرضه خواهد شد. با این‌که iPhone 5C بدنه‌ای پلاستیکی دارد اما کیفیت ساخت آن مانند دیگر محصولات اپل بسیار بالاست و بسیار مستحکم و در عین حال ظریف طراحی شده است.

iPhone-5C-cases

رنگ‌های زیبای iPhone 5C به رنگ بدنه محدود نمی‌شود؛ کیس‌های زیبا و مستحکم ساخت اپل در رنگ‌های مشکی، سفید، صورتی، زرد، آبی و سبز و با طراحی جدیدی عرضه می‌شوند که می‌توانند شخصیت آیفونتان را روزانه تغییر دهند.

iPhone-5C-Battery-Life

پردازنده آیفون 5C همان پردازنده سریع آیفون 5 یعنی A6 اپل است که همه چیز را به سرعت انجام می‌دهد. اجرای اپلیکیشن‌ها، بارگذاری صفحه‌های اینترنتی، دانلود و پخش ویدئوها و … همگی به سرعت خیره کننده‌ای انجام می‌شود؛ درست مانند آیفون 5. چیپست A6 یک کار را سریع انجام نمی‌دهد و آن خالی کردن شارژ باتری گوشی است. 10 ساعت مکالمه، وبگردی و یا تماشای ویدئو می‌تواند با یک شارژ خیالتان را راحت کند.

iPhone-5C-Safari

با پشتیبانی از شبکه‌های مخابراتی زیاد شاما 13 باند LTE و به لطف پردازنده و مرورگر سریع آیفون 5C وبگردی در سافاری جدید بسیار لذت‌بخش خواهد بود.

iPhone-5C-Camera

دوربین 8 مگاپیکسلی iSight آیفون 5C به لطف لنز 5 عنصره و قدرتمند خود تصاویری واضح و شفاف را خلق می‌کند و با استفاده از قابلیت پانوراما می‌توانید تصاویری تا وضوح 28 مگاپیکسل از مناظر جذاب اطرافتان تهیه کنید. با اپلیکیشن جدید دوربین در iOS 7 امکان گرفتن تصاویر مربعی و اعمال فیلترها و افکت‌های مختلف مناسب شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام، توییتر، فیس‌بوک و … فراهم شده تا از دوربین آیفونتان لذت بیشتری ببرید.

iPhone-5C-video-recording

از دیگر قابلیت‌های دوربین iPhone 5C می‌توان به فیلم‌برداری فول اچ‌دی 1080p به کمک تثبیت‌کننده تصاویر، قابلیت تشخیص چهره تا 10 نفر و گرفتن عکس در حین فیلم‌برداری اشاره کرد.

iPhone-5C-facetime-cam

دوربین جلویی جدید Facetime با وضوح HD از پیکسل‌های بزرگتر و سنسور حساس‌تری استفاده می‌کند تا حتی در نور کم از مکالمات ویدئویی لذت ببرید.

iPhone-5C-iOS-7

سیستم‌عامل جدید iOS 7 زیباتر از گذشته امکانات جدیدی مانند مرکز کنترل برای دسترسی به سوییچ‌ها و تنظیمات سریع، AirDrop برای به اشتراک گذاری سریع فایل‌ها، مرکز اعلان‌های جدید و بسیاری امکانات دیگر را برایتان فراهم می‌کند.

iOS-7-iPhone-5c

اپلیکیشن‌های آیفون نیز دارای طراحی ساده و در عین حال زیبا و کاربردی هستند و با ظاهر iPhone 5C رنگارنگتان هارمونی خوبی دارند.

iWork-iPhone-5C

آیفون جدید همچنین با سری برنامه‌های قدرتمند iWork، iPhoto و iMovie آن هم به صورت رایگان عرضه می‌شود.

App-Store-iphone-5c

فروشگاه اپلیکیشن‌های App Store نیز شامل غنی‌ترین مجموعه از اپلیکیشن‌های کاربردی و بازی‌های جذابی است که شاید در هیچ پلتفرم دیگری تجربه نکرده باشید.


پایان مطلب/

Source: Apple

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. مجتبی می‌گوید

    زرد بخر

  2. پرستو می‌گوید

    من مىخوام اىفون بخرم بنظرتون چه رنگى بخرم دوستم سبز شو داره دختر خالم آبى من دوست دارم صورتى بخرم ولى نظر شما رو هم مىخوام بدونم ممنون