رونمایی ال‌جی از اولین صقحه نمایش Quad HD با تراکم 538 پیکسل در هر اینچ!

ال‌جی دست به معرفی صفحه نمایشی 5.5 اینچی از نوع AH-IPS LCD زده که رزولوشنی معادل 2560 در 1440 پیکسل دارد و نتیجتا مقدار پیکسل در هر اینچ این صفحه نمایش معادل 538 است.

0

فارنت: ال‌جی دست به معرفی صفحه نمایشی 5.5 اینچی از نوع AH-IPS LCD زده که رزولوشنی معادل 2560 در 1440 پیکسل دارد و نتیجتا مقدار پیکسل در هر اینچ این صفحه نمایش معادل 538 است.

این رزولوشن، بالاترین رزولوشن و پیکسل در هر اینچ ثبت شده برای پنل یک گوشی هوشمند است. بدنیست اشاره کنیم که سامسونگ گلکسی اس 4، تراکم پیکسل در هر اینچ معادل 441 و اچ تی سی وان، تراکم پیکسل در اینچی معادل 468 دارند.

ku-bigpic

نکته جالب اینکه این صفحه نمایش تنها 1.21 میلیمتر ضخامت دارد و حاشیه آن نیز 1.2 میلیمتر است که بسیار باریکتر و جمع و جورتر از پنل 5.2 اینچی 1080P معرفی شده توسط ال‌جی در ماه گذشته است. صفحه نمایشی که لقب باریک‌ترین صفحه نمایش تولید شده را نیز یدک می کشد.

Source: Gizmodo

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.