انتشار تصاویر و مشخصات فنی HTC Zara پیش از رونمایی رسمی

به نظر می‌رسد اچ‌تی‌سی به جز سه گوشی سری جدید وان قصد دارد گوشی دیگری را در نمایشگاه IFA 2013 برلین معرفی کند. مشخصات و تصاویر این گوشی که فعلاً با نام زارا درز کرده را در ادامه مطلب ببینید.

0

فارنت: به نظر می‌رسد اچ‌تی‌سی به جز سه گوشی سری جدید وان قصد دارد گوشی دیگری را در نمایشگاه IFA 2013 برلین معرفی کند. مشخصات و تصاویر این گوشی که فعلاً با نام زارا درز کرده را در ادامه مطلب ببینید.

تصاویر و مشخصات درز شده از منبع معتبر و مشهور evleaks منتشر شده و تقریباً با اطمینان می‌توانیم بگوییم با تصاویر و مشخصاتی جعلی رو به رو نیستیم. اچ‌تی‌سی زارا یک گوشی میان‌رده محسوب خواهد شد که احتمالاً در کنار فبلت One Max در نمایشگاه IFA 2013 برلین به زودی معرفی می‌شود.

HTC-Zara

بر اساس مشخصات درز کرده Zara با یک پردازنده کوالکام Snapdragon S4 Plus MSM8930 عرضه می‌شود که دارای دو هسته پردازشی Krait با سرعت 1.2 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Adreno 305 است و یک گیگابایت رم نیز آن را برای مالتی‌تسکینگ یاری می‌کند. حافظه داخلی زارا تنها 8 گیگابایت است اما خوشبختانه برخلاف سری وان امکان گسترش آن توسط کارت حافظه فراهم شده است.

دوربین پشتی زارا 8 مگاپیکسلی مجهز به یک فلش LED بوده و احتمالاً قابلیت فیلم‌برداری 1080p را داراست اما برخلاف سری وان از سنسور اولتراپیکسل و پایدارکننده تصاویر OIS بی‌بهره مانده است. باتری این مدل نیز طبق اطلاعات فعلی 2100 میلی‌آمپری در نظر گرفته شده است.

HTC Zara دارای صفحه‌نمایش 4.5 اینچی احتمالاً از نوع Super LCD2 و با وضوح qHD یعنی 540 در 960 پیکسل است که در مقایسه با وان مینی و وضوح اچ‌دی آن حرفی برای گفتن ندارد اما احتمالاً کیفیت قابل قبولی را عرضه می‌کند. زارا قرار است با اندروید 4.3 معرفی شود و پس از One Max دومین گوشی باشد که با رابط کاربری جدید اچ‌تی‌سی یعنی Sense 5.5 عرضه می‌شود.

با نگاهی به تصاویر درز کرده متوجه می‌شویم زارا نیز مانند سری وان و همچنین Desire 600 همان دو دکمه را در پایین صفحه دارد و همچنین به اسپیکرهای جلویی استریوی BoomSound مجهز شده است تا در کنار فناوری Beats Audio تجربه خوبی را برای کاربر رقم بزند. قسمت جلویی گوشی آلومینیومی و قسمت پشتی آن پلاستیک مات با کیفیت است اما مشخص نیست که آیا می‌توان به باتری دسترسی داشت یا خیر.

زمان معرفی یا عرضه Zara مشخص نیست اما همان‌طور که گفتیم به احتمال زیاد این گوشی را در کنار فبلت وان مکس کمتر از یک ماه دیگر خواهیم دید.


پایان مطلب/

Source: GSMArena, CNet

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.