سوم شهریور؛ پایان دور جدید مسابقه آواز با دستگاه‌های کارائوکه ال‌جی

دور جدید مسابقه آواز با دستگاه‌های کارائوکه ال‌جی ابتدا در سطح مناطق شش‌گانه گلدیران با مرکزیت شهرهای تهران، اصفهان، شیراز، تبریز، مشهد و نور برگزار شده و به سه برنده منتخب از هر منطقه جوایز ارزشمندی تعلق می‌گیرد.

0

فارنت: زمان شرکت در سری جدید مسابقه «کی بهتر میخونه» سوم شهریور به پایان می‌رسد. در این مسابقه که با حمایت شرکت‌های گلدیران و ال‌جی برگزار می‌شود، افراد با انتخاب آهنگ های موجود در سایت و خوانندگی با دستگاه های کارآئوکه ال جی، اجراء ضبط شده خود را آپلود کرده و پس از آن بازدیدکنندگان سایت به آنها امتیاز می‌دهند.

LgReetmبه گزارش روابط عمومی گلدیران، دور جدید مسابقه آواز با دستگاه‌های کارائوکه ال‌جی ابتدا در سطح مناطق شش‌گانه گلدیران با مرکزیت شهرهای تهران، اصفهان، شیراز، تبریز، مشهد و نور برگزار شده و به سه برنده منتخب از هر منطقه جوایز ارزشمندی تعلق می‌گیرد.
مسابقه نهایی نیز با حضور 18 برنده برتر مناطق، در تهران برگزار می‌گردد و برنده اول با حمایت شرکت‌های گلدیران و ال‌جی فرصت انتشار آلبوم خود را می‌یابد. علاوه بر سه برنده برتر، جوایز ارزشمندی نیز برای بازدیدکنندگان فعال سایت در نظر گرفته شده است.
علاقمندان برای حضور در مسابقه کی بهتر میخونه می‌توانند به سایت مسابقه مراجعه کنند.
پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.