اعلام برندگان مسابقه عکس و فیلم کوتاه رایتل در روز میلاد امام رضا

بر اساس اعلام رایتل آثار ارسالی در این مسابقه در مجموع 560 هزار لایک جذب کرده‌اند که بر اساس شرایط مسابقه به ازای هر 10 هزار لایک یکی از آرزو های کودکان خیریه بهنام دهش پور برآورده خواهد شد.

1

فارنت: همزمان با میلاد مبارک حضرت امام رضا، نفرات برگزیده مسابقه فیلم و عکس رایتل معرفی و آروزی 56 کودک مبتلا به سرطان برآورده می‌شود.
به گزارش روابط عمومی رایتل، با اتمام زمان مسابقه عکس و فیلم کوتاه رایتل که با عنوان یک ماه کامل در طول ماه مبارک برگزار شد، نفرات برگزیده این مسابقه از بین 2 هزار و 200 عکس و فیلم ارسالی معرفی و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

بر اساس اعلام رایتل آثار ارسالی در مجموع 560 هزار لایک جذب کرده‌اند که بر اساس شرایط مسابقه به ازای هر 10 هزار لایک یکی از آرزو های کودکان خیریه بهنام دهش پور برآورده خواهد شد.
به همین اساس شرکت رایتل در روز بیست و ششم شهریور ماه، مصادف با میلاد امام رضا (ع) مراسم اختتامیه مسابقه ماه کامل را با معرفی برندگان، اهدای جوایز و همچنین برآورده نمودن 56 آرزوی کودکان مبتلا به سرطان موسسه بهنام دهش پور برگزار می‌کند.

rightel-banner-ramadanfilm

یادآور می‌شود بر اساس اعلام قبلی رایتل، نفرات برگزیده از میان صاحبان آثاری انتخاب می‌شوند که بیشترین لایک (رای مثبت) را کسب کرده‌اند.
در بخش فیلم به نفرات اول و دوم هرکدام یک سیم کارت دیتای رایتل و مودم نسل سوم به همراه به یک دستگاه IMACبرای نفر اول و یک دستگاه MacBook Pro برای نفر دوم اهدا خواهد شد. به نفر سوم نیز یک دستگاه iphone 5 و یک سیم کارت دائمی رایتل اهدا می‌شود.

در بخش عکاسی نیز نفرات اول تا سوم که بیشترین رای مخاطبین را به دست بیاورند، علاوه بر یک سیم کارت دیتا و مودم نسل سوم به ترتیب یک دستگاه دوربین Canon 6D (به همراه لنز)، یک دستگاه دوربین Canon 700D و یک دستگاه دوربین  Canon 650D  اهدا می‌شود.
رایتل همچنین به آن دسته از شرکت کنندگانی که آثار فاخری را ارسال کرده‌اند، اما نتوانسته‌اند امتیاز لازم را در بخش امتیازدهی کاربران به دست آورند نیز جوایزی اهدا می‌نماید. داوری این بخش بر عهده اساتید مطرح عکاسی و فیلمسازی است. جایزه نفر برگزیده بخش فیلم کوتاه و همین طور نفر برگزیده بخش عکس از نگاه هیئت داوران، هر یک، یک دستگاه Ipad و یک سیم کارت دیتای رایتل خواهد بود.
پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. مریم می‌گوید

    به نظرم انتخاب نفرات برتر بر اساس تعداد لایک، تصمیم کاملا غیر کاشناسانه ای هست. من کلیپ های برتر (از لحاظ تعداد لایک) رو دیدم. کلیپ ها و فیلم های زیادی هم دیدم که لایک زیاد نداشتن اما انصافا برای ساختنشون فکر و هزینه و خلاقیت بیشتری صرف شده بود…