مشخصات فون پد اچ دی 7 و ممو پد اچ دی 8 و 10 اینچی ایسوس منتشر شد

مشخصات نسل جدیدی از محصولات ایسوس شامل فون‌پد اچ‌دی 7، مموپد اچ‌دی8 و مموپد اچ‌دی 10 مشخص شدند.بنابر این اخبار ، می‌توان فون پد اچ‌دی 7 را یک به روزرسانی برای فون پدی که درحال حاضر در بازار موجود است دانست

0

فارنت:  بنابر اخبار موثق منتشره ، مشخصات نسل جدیدی از محصولات ایسوس شامل فون‌پد اچ‌دی 7، مموپد اچ‌دی8 و مموپد اچ‌دی 10 مشخص شدند.بنابر این اخبار ، می‌توان فون پد اچ‌دی 7 را یک به روزرسانی برای فون پدی که درحال حاضر در بازار موجود است دانست.

gsmarena_001

این تبلت با کد ME372CG معرفی خواهد شد و همانطور که از نام آن مشخص است ، فون‌پد اچ دی 7 ، از صفحه نمایش 7 اینچی از نوع IPS با رزولوشن 1280 در 800 پیکسل بهره می‌برد. پردازنده اینتل اتم  دو هسته ای با فرکانس کاری 1.6 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی PowerVR با فرکانس کاری 400 مگاهرتز نیز در این تبلت جدید به کار گرفته شده اند. این محصول ایسوس با دوربین 5 مگاپیکسلی به همراه اندروید 4.2 عرضه خواهد شد و آنطور که بیان شده، این محصول در دو مدل 8 و 32 گیگابایتی عرضه خواهد شد.انتظار می‌رود دیگر مشخصات این دستگاه ، همانند نسل اولیه فون پد باشد.دستگاه بعدی ایسوس ، مموپد اچ‌دی 8 نام دارد که تبلتی 8 اینچی با رزولوشن 1280 در 800 پیکسل است. دستگاهی که اسم رمز ME180A برای آن درنظر گرفته شده و گفته می‌شود از پردازنده چهارهسته ای Rockchip با فرکانس کاری 1.6 گیگاهرتز و اندروید جلی بین 4.2 بهره خواهد برد. تا این لحظه ، خبری از دیگر مشخصات این تبلت منتشر نشده است .

asus-memo-pad-hd-7-photos-14

نهایتا مشخصات مموپد اچ دی 10 اینچی نیز منتشر شد.این تبلت از صفحه نمایش 10.1 اینچی با رزولوشن 1280 در 800 پیکسل و پردازنده چهارهسته ای Rockchip با فرکانس کاری 1.6 گیگاهرتز بهره می‌برد.یک گیگابایت رم و دوربین پشت 2 مگاپیکسلی و دوربین جلویی 1.2 مگاپیکسلی در کنار 8 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی از دیگر مشخصات این تبلت ایسوس است.این تبلت 10 اینچی ، گستره وسیعی از گزینه های ارتباطاتی از وایفای، بلوتوث، جی‌پی‌اس و پشتیبانی از شبکه ارتباطی نسل سوم را در دل خود جای داده است.این تبلت نیز در همان بدو ورود به اندروید 4.2 مجهز خواهد بود. انتظار می‌رود معرفی کامل محصولات یادشده در نمایشگاه IFA 2013  در برلین صورت پذیرد.

Source: Gsmarena

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.