چگونه از امنیت لینک‌های کوتاه شده اطمینان حاصل کنیم؟

تعداد سرویسهای تحت وبی که با بهره گیری از آنها بتوانید از بی‌خطر بودن لینکهای کوتاه شده اطمینان حاصل کنید کم نیستند اما هنگامی که صحبت از امنیت آنلاین می‌شود بهتر است گزینه های مختلفی را مدنظر قرار دهید تا از آلوده شدن به بدافزارها یا سرقت اطلاعات شخصیتان جلوگیری شود

1

فارنت:  تعداد سرویسهای تحت وبی که با بهره گیری از آنها بتوانید از بی‌خطر بودن لینکهای کوتاه شده اطمینان حاصل کنید کم نیستند اما هنگامی که صحبت از امنیت آنلاین می‌شود بهتر است گزینه های مختلفی را مدنظر قرار دهید تا از آلوده شدن به بدافزارها یا سرقت اطلاعات شخصیتان جلوگیری شود.به جای اضافه کردن یک “+” در پایان یک لینک bit.ly یا استفاده از سرویسی مانند Unshorten.it ، برای یک بار هم که شده به سراغ URL Uncover بروید.این سرویس به شما امکان وارد کردن آدرس کوتاه شده را از 100 سرویس کوتاه کننده لینک مختلف می دهد. بعد از وارد کردن آدرس ، تصویری از وب سایت مورد نظر ، لینک کامل ، کلمات کلیدی موجود در صفحه و البته عبارتی که نشاندهنده امنیت یا مخرب بودن آن سایت است به شما نشان داده خواهد شد. عبارت سبز رنگ “Green” توسط سرویسی قدرتمند یعنی McAfee Site Advisor پشتیبانی می‌شود.

Untitled

دوستداشتنی ترین قسمت این سرویس، سازگاری کامل با گوشی همراه شماست که امکان استفاده از آن را بدون مشکل،  بر روی دستگاههای مختلف فراهم می آورد.مطمئنا کپی و الصاق یک آدرس زمان گیر است ، اما این زمان می‌تواند محافظی برای اطلاعات با ارزش شما باشد.

Source: Cnet

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. میترا می‌گوید

    سلام ممنونم از راهنماییهایتان