مشخصات تبلت جی‌پد ال‌جی لو رفت!

این بار محصول جدید الجی که جی پد نام دارد با توجه به آنچه در سایتهایی نظیر Techblog منتشر شده ، به صفحه نمایشی 8.3 اینچی با رزولوشن 1920 در 1200 و پردازنده ای چهار هسته ای و 2 گیگابایت رم مجهز خواهد بود.

0

فارنت: مطمئنا اپتیموس پد ، آخرین تلاش الجی برای تولید تبلتی اندرویدی که در اواسط سال 2011 میلادی عرضه شد را به یاد می‌آورید. هرچند این تبلت نتوانست میلیونها طرفدار محصولات اپل را متقاعد کند تا دست از خرید آی‌پد بردارند و یک تبلت اندرویدی بخرند اما به هرحال تلاش الجی ستودنی بود.از این صحبتها که بگذریم ، بد نیست بدانید که به تازگی شایعاتی منتشر شده مبنی بر اینکه این شرکت کره ای در حال بازگشت به دنیای تبلتهاست. این بار محصول جدید الجی که جی پد نام دارد با توجه به آنچه در سایتهایی نظیر Techblog منتشر شده ، به صفحه نمایشی 8.3 اینچی با رزولوشن 1920 در 1200 و پردازنده ای چهار هسته ای و 2 گیگابایت رم مجهز خواهد بود.البته مطمئنا این تبلت را باید 8 اینچی دانست و 8.3 اینچ تنها نشانه ای از واید بودن آن است ( نظیر آنچه در گلکسی نوت 8.0 سامسونگ شاهد هستیم.) و البته لازم به ذکر است که رزولوشن 1920 در 1200 را در هر تبلتی از ترنسفورمرپد اینفینیتی تا نکسس 7 پیش از این مشاهده کرده ایم.

lg-optimus-pad-lte-front-970x0

بنابر اخبار منتشره از منابع موثق ، این تبلت از جنس آلومینیوم ساخته خواهد شد و بسیار باریک و سبک خواهد بود و همین مسئله نشان‌دهنده آنستکه الجی قصد رقابت با سونی زد و یا سری نوت سامسونگ را دارد و البته بنابر اظهارات سایت یادشده امکان استفاده از سیم کارت بر روی این تبلت وجود ندارد.این اولین باری نیست که از تلاش الجی برای بازگشت به بازار تبلت ، خبرهایی منتشر می‌شود .اگر چه این اخبار در حد حدس و گمان هستند اما به احتمال زیاد ، شاهد معرفی رسمی این تبلت در ماه آینده در نمایشگاه IFA  خواهیم بود.

Source : Techblog,Digitaltrends

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.