معرفی رسمی Hennessy تاشوی اندرویدی سامسونگ با دو صفحه‌نمایش

حدود ده روز پیش در مطلبی تصاویر و مشخصاتی احتمالی از گوشی عجیب اندرویدی سامسونگ منتشر کردیم که امروز با دو صفحه نمایش و پردازنده چهارهسته‌ای رسماً در چین معرفی شد.

0

فارنت: حدود ده روز پیش در مطلبی تصاویر و مشخصاتی احتمالی از گوشی عجیب اندرویدی سامسونگ منتشر کردیم که امروز با دو صفحه نمایش و پردازنده چهارهسته‌ای رسماً در چین معرفی شد.

Samsung-Hennessy-W789

Hennessy سامسونگ درست مانند اسمش یک گوشی عجیب و غریب است. به نظر می‌رسد سامسونگ قصد داشته تا سیستم‌عامل امروزی را با طراحی و استایل گوشی‌های قدیمی تلفیق کند تا حتی کج سلیقه‌ترین کاربران را هم به سوی خودش جذب کند. این گوشی دارای دو صفحه‌نمایش لمسی 3.3 اینچی با وضوح نه چندان جالب HVGA یعنی 320 در 480 پیکسل است و دکمه‌های معمولی فشاری قدیمی را نیز با خودش به همراه دارد. نوع صفحه نمایش‌ها را شایعه قبلی AMOLED اعلام کرده است اما از آن‌جایی که وضوح گزارش شده اشتباه بود به این اطلاعات نمی‌توان استناد کرد.

پردازنده این گوشی چهارهسته‌ای و با فرکانس 1.2 گیگاهرتز بوده و یک گیگابایت رم هم برای آن در نظر گرفته شده است. البته سامسونگ نوع پردازنده را مشخص نکرده و اگر شایعه قبلی صحیح باشد با پردازنده اسنپ‌دراگون 400 شبیه به گلکسی اس 4 مینی مواجهیم. سامسونگ هنسی 18.62 میلی‌متر ضخامت و 208 گرم وزن دارد که آن را جزو قطورترین و سنگین‌ترین گوشی‌های هوشمند جای داده است و یک باتری 1500 میلی‌آمپری نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

Hennessy

این گوشی قابلیت گسترش حافظه از طریق MicroSD را نیز دارد و علاوه بر آن دو سیم‌کارته بوده و می‌تواند از شبکه مخابراتی سه‌بانده GSM و دوبانده CDMA پشتیبانی کند. پشت این گوشی یک دوربین 5 مگاپیکسلی با فلش LED قرار داده شده است. سامسونگ اطلاعاتی درمورد فیلم‌برداری این گوشی در وبسایتش منتشر نکرده است اما حدس ما با توجه به سخت‌افزار آن حداقل فیلم‌برداری اچ‌دی 720p است.

با وجود گوشی‌های با صفحه‌نمایش بزرگتر، ضخامت کمتر، باتری بزرگتر و البته ظاهر زیباتر معلوم نیست سامسونگ دقیقاً چه کاربرانی را با Hennessy هدف قرار داده است. البته هنسی با شماره مدل W789 تنها گوشی اندرویدی تاشوی سامسونگ نیست و این شرکت در سال 2012 نیز مدل W999 را با شکلی مشابه اما با صفحه‌نمایشی بزرگتر و باکیفیت‌تر و پردازنده دو هسته‌ای راهی بازار کرده بود. هنسی قرار است به زودی در چین عرضه شود اما مشخص نیست که آیا سامسونگ برنامه‌ای برای عرضه جهانی آن دارد و یا مانند مدل قبلی هیچ‌گاه از مرزهای چین خارج نخواهد شد.

پایان مطلب/

Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.