هر ثانیه در اینترنت، این اتفاقات رخ می‌دهد!

اینترنت دنیای بزرگی است، بزرگ‌تر از آن‌چه تصور کنید و کاربران زیادی دارد، زیادتر از آن‌چه تصور کنید. در اینترنت هر ثانیه تعداد بسیار زیادی اتفاق رخ می‌دهد که احتمالاً برای شما جالب و دیدنی خواهد بود.

1

فارنت: اینترنت دنیای بزرگی است، بزرگ‌تر از آن‌چه تصور کنید و کاربران زیادی دارد، زیادتر از آن‌چه تصور کنید. در اینترنت هر ثانیه تعداد بسیار زیادی اتفاق رخ می‌دهد که احتمالاً برای شما جالب و دیدنی خواهد بود.

وب‌سایت Every Second on the Internet که بر پایه Designly طراحی شده است برای هر فعالیت مانند جستجوی گوگل، تماس اسکایپ یا لایک فیس‌بوک یک آیکن را نمایش می‌دهد و برایتان ذکر می‌کند که از زمان شروع بازدیدتان از این سایت چه تعداد از هر یک از این فعالیت‌ها رخ داده است. تعداد برخی از این فعالیت‌ها در هر ثانیه در اینترنت این‌گونه است:

197 رأی ردیت

463 تصویر جدید در اینستاگرام

833 پست جدید در تامبلر

1024 تماس در اسکایپ

3935 توییت توییتر

11574 فایل آپلود شده جدید در دراپ‌باکس

33333 جستجوی جدید در گوگل

46333 بار تماشای ویدئو

52083 لایک جدید

Tweets-per-second

جالب است بدانید ده سال پیش اصلاً اسکایپ، فیس‌بوک، یوتیوب، ردیت، توییتر، تامبلر، دراپ‌باکس و اینستاگرام حتی وجود نداشتند و بیست سال پیش تنها 130 وبسایت در دنیا فعال بود که گوگل یکی از آن‌ها نبود؛ همچنین برای استفاده از ایمیل باید به سرویس دهنده اینترنت هزینه پرداخت می‌کردید.

سی سال پیش هم اصلاً اینترنتی وجود نداشت. حالا که حرف از ایمیل شد حدس می‌زنید هر ثانیه چند ایمیل ارسال می‌شود؟ 1666666 ایمیل در هر ثانیه!


Sources: TheVerge, Every second on the internet

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. علی می‌گوید

    نقش اسپمرها چقد هست در این عدد (برای ایمیل)؟