ویدئو تبلیغاتی جدید نوکیا: مقایسه دوربین لومیا 925 با آیفون 5

مدتی است که نوکیا سعی دارد با تبلیغات تلویزیونی خودش به جنگ برندهای دیگر مخصوصا اپل برود. این شرکت این رویه را در تبلیغ جدیدش نیز حفظ کرده و این بار به صورت کاملا مستقیم به آیفون 5 اپل و دوربین این گوشی هوشمند حمله می‌کند.

5

فارنت: مدتی است که نوکیا سعی دارد با تبلیغات تلویزیونی خودش به جنگ برندهای دیگر مخصوصا اپل برود. این شرکت این رویه را در تبلیغ جدیدش نیز حفظ کرده و این بار به صورت کاملا مستقیم به آیفون 5 اپل و دوربین این گوشی هوشمند حمله می‌کند.

compares Lumia 925 camera quality to the iPhone 5

در این تبلیع به عملکرد دوربین گوشی هوشمند جدید نوکیا یعنی لومیا 925 در مقابل آیفون 5 اشاره مستقیم می‌شود و عملکرد این دو گوشی هوشمند در فضاهای کم نور، داشتن لرزش‌گیر اپتیکال و بهره‌گیری از سرعت شاتر پایین تر در لومیا مقایسه می‌شوند. مقایسه بسیار عالی است و کاملا معادل واقعیت!
این تبلیغ ابتدا با این جمله تبلیغاتی اپل آغاز می‌شود: “هر روزه تعداد عکس‌های بیشتری نسبت به هر گوشی هوشمند دیگر با آیفون گرفته می‌شود” و با این جمله نوکیا ادامه می‌یابد: “اما در نوکیا ما به کیفیت اهمیت می‌دهیم ، نه به کمیت”.


خب باید بگوییم که نوکیا در کیفیت دوربین گوشی‌های هوشمند مطمئنا حرف اول را می‌زند چون در هر صورت این شرکت لومیا 1020 را با سنسوری 41 مگاپیکسلی تولید کرده اما این دلیل نمیشود که محبوبیت آیفون نیز نقض شود.
به نظر با این گونه تبلیغات نوکیا بیشتر به سمت دشمن تراشیدن می‌رود، مخصوصا در تبلیغات اخیر خود که خریداران آیفون را به زامبی‌ها تشبیه کرد که با گوشی خود فلاش می‌زنند!
مطمئنا نیاز نیست مقایسه‌هایی این چنینی صورت گیرد و می‌توان با تبلیغاتی تاثیرگذار پا به این جنگ‌های بیهوده نیز نگذاشت.

Source:GsmArena

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

5 نظر برای این مطلب
  1. محمد می‌گوید

    من هیچ تفاوتی بین عکس ها ندیدم بغیر از اینگه نوکیا فقط از یک افکت استفاده میکنه که ما میتونیم خودمون هم این افکت رو تو فتوشاپ اضافه کنیم

  2. farzad می‌گوید

    این لومیا 1020 نیست؟؟

    1. ابراهیم چهاردولی می‌گوید

      محصولی که داخل تبلیغ نمایش داده میشه لومیا 925 با بدنه آلومینیوم هست!

  3. محسن می‌گوید

    درسته که تصویرش در اندازه کوچیکی که ما داریم تو این فیلم می‌بینیم واضح به نظر می‌رسه ولی من فکر می‌کنم اگه در اندازه واقعی ببینیم متوجه می‌شویم که عکس‌هاش نویز داره . من خودم یه دوربین نیکون دارم که در نور کافی عکس‌هایی میگیره که اصلاً هیچ نویزی نداره ولی همین عکس‌ها رو با نور کافی با بعضی دوربینای دیگه که میندازم در اندازه کوچیک خیلی قشنگتر و روشن‌تر به نظر می‌رسه ولی وقتی در اندازه واقعی می‌بینیم متوجه می‌شویم تصویر کیفیت جالبی نداره.
    این موضوع را میشه تو عکس پرتره اون آقا با اون خانم کنار هم متوجه شد.
    جالبه که برعکس فیلم این دوربینها خوب در میاد.
    من فکر کنم گوشی آیفون تصاویر رو بدون تغییر نرم‌افزاری ثبت می‌کنه و طبیعی‌تره

    1. ابراهیم چهاردولی می‌گوید

      حرف شما درسته ، اما نوکیا همیشه مزیتش در استفاده از لنز های کارل زایس بوده که جزو برترین های بازار هستند. همانطور که میدونید نویز به دلیل استفاده از حساسیت بالا ایجاد میشه و نوکیا برای کم کردن نویز از لنز بهتر و دهانه دیافراگم بازتر استفاده میکنه تا نیاز نباشه که حساسیت سنسور بالاتر بره.
      البته باید بدونید که نویز عضو جدانشدنی عکس مخصوص داخل دوربین اسمارت فون ها هستش و به هر صورت تو مکان های کم نور همیشه نویز وجود خواهد داشت.