ارسال پیام صوتی؛ امکان جدید واتس‌اپ به مناسبت رسیدن به 300 میلیون کاربر

اپلیکیشن پیام‌رسانی WhatsApp را همه می‌شناسید؛ این اپلیکیشن در نسخه جدید خود به مناسبت رسیدن تعداد کاربرانش به 300 میلیون نفر امکان جدید ارسال پیام صوتی را نیز فراهم کرده است.

11

فارنت: اپلیکیشن پیام‌رسانی WhatsApp را همه می‌شناسید؛ این اپلیکیشن در نسخه جدید خود به مناسبت رسیدن تعداد کاربرانش به 300 میلیون نفر امکان جدید ارسال پیام صوتی را نیز فراهم کرده است.

Whatsapp-Voice-Messaging

واتس اپ با قابلیت ارسال پیامک‌های رایگان به سرعت میان کاربران انواع سیستم‌عامل‌های اندروید، iOS، ویندوزفون، بلک‌بری و سیمبین معروف شد به طوری که اکنون کاربران این سرویس روزانه 11 میلیارد پیامک ارسال کرده و 20 میلیون دریافت می‌کنند. (بعضی پیامک‌ها به چند مخاطب ارسال می‌شوند.) جالب است بدانید مجموع این دو رقم در ماه گذشته 27 میلیارد پیامک بوده است. با افزوده شدن امکاناتی مانند ارسال تصویر، ویدئو، مخاطب و مکان این سرویس روز به روز محبوب‌تر هم شد و حالا روزانه 325 میلیون عکس هم در این سرویس به اشتراک گذاشته می‌شود.

WhatsApp-Update

البته شاید اطلاع داشته باشید که پیش از این هم امکان ضبط صدا و ارسال آن از طریق WhatsApp وجود داشت اما حالا یک دکمه کنار محل ورود متن وجود دارد که می‌توانید با فشردن آن به سرعت پیام صوتی ارسال کنید؛ امکانی که پیش از این در سرویس WeChat نیز وجود داشته است. در نسخه جدید واتس اپ محدودیت زمانی برای ضبط و ارسال پیام صوتی وجود ندارد و پیام به جای یک موزیک پلیر از خود برنامه پخش می‌شود؛ همچنین وقتی پیامتان توسط مخاطب خوانده شد آیکن میکروفون به رنگ آبی در می‌آید. یک امکان جالب دیگر هم این است که وقتی پیام درحال پخش است با قرار دادن گوشی در کنار گوشتان صدا از اسپیکر به گوشی منتقل می‌شود.

نسخه جدید واتس اپ برای سیستم‌عامل‌های اندروید، بلک‌بری، سیمبین و حتی سری 40 در حال عرضه است و به زودی برای مناطق مختلف از طریق فروشگاه اپلیکیشن‌های عرضه خواهد شد. (نسخه موجود در وبسایت این اپلیکیشن هنوز آپدیت نشده است.)


پایان مطلب/

Source: AllThingsD, Engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

11 نظر برای این مطلب
  1. کمالی می‌گوید

    سلام.زمانی که روی ویس های داخل واتساپ می زنم . صدا بسیار کم می شود و صفحه پشت سر هم خاموش و روشن می شود.مشکل از کجاست؟باید چه کار کرد؟ ممنون می شماینجا پاسخ
    م را بدههید

    1. علی ارغوان می‌گوید

      وقتی گوشی رو نزدیک گوشتون می برید به صورت خودکار صدا به اسپیکر بالای گوشی منتقل شده و صفحه خاموش میشه تا از لمس اتفاقی جلوگیری بشه. احتمالا چیزی جلوی سنسور بالای گوشی رو گرفته که تصور می کنه گوشی رو نزدیک گوشتون گرفتید!

  2. one می‌گوید

    من وقتی میخوام پیام صوتی بفرستم اهنگی که داره از موبایلم پخش میشه قطع میشه
    درصورتی که قبلا اینجوری نبود …..
    چجوری میتونم به حالت قبلی برش گردونم

    1. Zahra می‌گوید

      واس منم همینطوریه

  3. بیتا می‌گوید

    دگمه یا آیکن ضبط صدا همیشه در واتس اپ موجود بوده و پدیده نوظهوری نیست!!! شاید آبی شدن آیکن پس از باز شدن متن صوتی توسط مخاطب جدید باشد.

    1. روزبه رضوی می‌گوید

      مطلب مربوط به 16 مرداد 1392 هست! موقعی که تازه این امکان ایجاد شده بود :)

  4. نازی می‌گوید

    سلام واتس اپ برای گوشی نوکیا3110 هم هست؟

  5. paniz می‌گوید

    salam man gooshim iphone 5 vali too whats app ne mitoonam vpice bezaram erore mide bayad chekonam ????? :-((((((

  6. sharifi می‌گوید

    با عرض سلام
    من از برنامه واتس آپ استفاده می کنم. مدتی هست بهم ایمیل هایی فرستاده میشه با این عنوان که: You have a new Voice Message! اما وقتی تو برنامه چک می کنم پیغامی نیست. ممنون میشم کمک کنید.

  7. اربابي می‌گوید

    شمادر واتس اپ نیستید.چرا؟

    1. پریناز می‌گوید

      با سلام چون گوشی من نوکیا سی سه دوصفر هست و برنامه واتس اپ مخصوص به کوشیمو نمیتونم از هیچ جایی پیدا ونم برای دانلود و خیلی از این وضعیت ناراحتم لطفا راهنمایی کنید