درز تصاویر رسمی تبلیغاتی «جی 2» ال‌جی ساعاتی پیش از معرفی رسمی

پس از شایعات، تصاویر متعدد و تیزر تبلیغاتی دیگر شکی نداریم که «جی 2» نام پرچم‌دار جدید ال‌جی خواهد بود. جی 2 قرار است امروز رسماً معرفی شود و حالا ساعاتی پیش از معرفی رسمی تصاویر رسمی تبلیغاتی آن درز کرده است.

0

فارنت: پس از شایعات، تصاویر متعدد و تیزر تبلیغاتی دیگر شکی نداریم که «جی 2» نام پرچم‌دار جدید ال‌جی خواهد بود. جی 2 قرار است امروز رسماً معرفی شود و حالا ساعاتی پیش از معرفی رسمی تصاویر رسمی تبلیغاتی آن درز کرده است.

LG-G2-leaked

اکانت توییتر مشهور @evleaks ساعاتی پیش تصویر واضح و رسمی از G2 را منتشر کرده است که شایعات قبلی را تأیید می‌کند. جی 2 دارای یک صفحه‌نمایش 5.2 اینچی با جداره‌های بسیار باریک و با وضوح فول اچ‌دی خواهد بود که پردازنده قدرتمند و جدید کوالکام اسنپ‌دراگون 800 با دو گیگابایت رم در قلب آن قرار دارد. 32 گیگابایت حافظه داخلی، باتری 2610 میلی‌آمپری و دوربین 13 مگاپیکسلی از دیگر مشخصات احتمالی این گوشی خواهد بود اما نکته جالب که در تصویر نیز به خوبی مشخص است انتقال دکمه‌های ولوم و حتی پاور به پشت گوشی و زیر لنز دوربین است که بسته به نحوه در دست گرفتن گوشی می‌تواند بسیار آزاردهنده و یا مفید باشد.

ال‌جی جی 2 قرار است ساعت 19:30 امشب در شهر نیویورک رسماً رونمایی شود و اگر منتظر مشخصات رسمی و تصاویر بیشتر هستید باید چند ساعت دیگر منتظر بمانید.


پایان مطلب/

Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.