اچ‌تی‌سی وان مکس: انتشار اولین تصاویر لو رفته

چند سالی است که فبلت‌ها میان کاربران محبوبیت زیادی کسب کرده‌اند و پس از سامسونگ ال‌جی و سونی نیز پا به این عرصه گذاشتند و حالا نوبت اچ‌تی‌سی است که با طراحی خاص سری وان وارد میدان رقابت شود.

0

فارنت: چند سالی است که فبلت‌ها میان کاربران محبوبیت زیادی کسب کرده‌اند و پس از سامسونگ ال‌جی و سونی نیز پا به این عرصه گذاشتند و حالا نوبت اچ‌تی‌سی است که با طراحی خاص سری وان وارد میدان رقابت شود.

One-Max-Leaked

طبق تصاویر درز کرده فبلت اچ‌تی‌سی که احتمالاً One Max نامیده شود بسیار شبیه به وان و وان مینی اما از صفحه‌نمایش 5.9 اینچی با وضوح فول اچ‌دی 1080p برخوردار بوده و همچنین دارای اسپیکرهای استریوی BoomSound و طراحی به کمک آلومینیوم و پلی‌کربنات است. نکته قابل توجه در طراحی گوشی پوشیده شدن کامل کناره‌ها و کمی از جلوی گوشی از پلی‌کربنات مانند وان مینی است و خبری از لبه‌های آلومینیومی ماشین‌کاری شده مانند وان یا آیفون 5 نیست. این موضوع شاید بعث دوام بیشتر در برابر ضربه شود اما کمی از طراحی خاص گوشی را تحت تأثیر قرار داده است.

وان مکس بر طبق شایعات از آخرین سری پردازنده‌های کوالکام یعنی اسنپ‌دراگون 800 با چهارهسته پردازشی Krait 400 با فرکانس 2.3 گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی Adreno 330 و دو گیگابایت رم بهره‌مند شده است. دوربین پشتی این فبلت احتمالاً همان دوربین پر سر و صدای 4 مگاپیکسلی وان با فناوری اولتراپیکسل به همراه سیستم پایدارکننده تصاویر اپتیکال OIS برای عکسبرداری عالی در نور کم خواهد بود. حافظه داخلی گوشی تنها 16 گیگابایت است اما این‌بار اچ‌تی‌سی امکان گسترش آن را با مموری کارت فراهم کرده است و باتری 3300 میلی‌آمپری آن احتمالاً برای صفحه‌نمایش غول‌آسای آن کفایت می‌کند.

از دیگر مشخصات وان مکس می‌توان به ضخامت 9.4 میلی‌متری، اندروید 4.3 جلی‌بین و رابط کاربری جدید HTC Sense 5.5 اشاره کرد. وان مکس احتمالاً رقابت مستقیمی با گلکسی نوت 3 سامسونگ و اکسپریا زد اولترای سونی خواهد داشت و از آن‌جایی که هر دو فبلت رقیب امکان نوشتن روی صفحه را با قلم دارند اچ‌تی‌سی برای رقابت چه ترفندهایی را در پرچم‌دار جدیدش خواهد گنجاند.

منبع خبری ادعا می‌کند HTC One Max در حال آزمایش در چین است و کاربران چینی نسخه‌های متفاوتی برای سه اپراتور بزرگ خودشان دریافت خواهند کرد.


پایان مطلب/

Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.