مقایسه موتو ایکس موتورولا با گلکسی اس 4 و آیفون 5

هفته گذشته، موتورولا سری کاملی از گوشی‌های جدید دروید را در معرض نمایش عموم قرار داد اما به نظر می‌رسد این گوشی‌های هوشمند برای کاربرانی که از اپراتورهایی به جز Verizon استفاده می‌کنند تنها جنبه نمایشی داشته باشد.

2

فارنت: هفته گذشته ، موتورولا سری کاملی از گوشی های جدید دروید را در معرض نمایش عموم قرار داد  اما به نظر می‌رسد این گوشی‌های هوشمند برای کاربرانی که از اپراتورهایی به جز Verizon استفاده می کنند تنها جنبه نمایشی داشته باشد و از همین رو وظیفه خطیر جذب طیف وسیعتری از کاربران به موتو ایکس، جدیدترین گوشی هوشمند این شرکت آمریکایی سپرده شد.

Moto-X-compare-to-iPhone-5-and-Galaxy-S4

اما آیا به راستی موتو ایکس با مشخصات نه چندان جالب می‌تواند نماینده‌ای قدرتمند برای موتورولا باشد؟ شاید بهترین پاسخ را بتوان بعد از مقایسه سایه به سایه با گوشی‌هایی نظیر گلکسی اس 4  و آیفون 5 به این سوال داد. با مقایسه جز به جز این سه گوشی هوشمند قدرتمند می توان نتیجه گرفت که موتوایکس رقابتی سخت در پیش رو خواهد داشت.

Moto-X-vs-iPhone5-vs-Galaxy-S4

اما قدرت و توانایی موتو ایکس در توان محاسباتی و شخصی سازی بالای آن است. استفاده از تراشه X8  و  طراحی که می‌توان با 17 رنگ متفاوت در پشت جلوه‌ای خاص به آن داد به همراه تنوع رنگ‌ها و جنس‌های متفاوت می‌تواند عاملی برای ترغیب کاربران به خرید این گوشی هوشمند باشند. سیاستی که کم و بیش، شرکت اپل هم از آن تبعیت می‌کند و با وجود امکانات سخت‌افزاری کمتر موجبات فروش خوب محصولات این شرکت را فراهم آورده است.

moto-x-white

شاید در نگاه اول، اندازه کوچکتر صفحه نمایش موتوایکس در مقایسه با اس 4، نقطه ضعفی به حساب بیاید اما مقدار پیکسل در هر اینچ صفحه نمایش، خیال ما را از رقابت با صفحه نمایش آیفون 5 آسوده می کند. وقتی صحبت از دوربین می‌شود، گلکسی اس 4 سامسونگ با داشتن مقدار عددی بالاتر مگاپیکسل، گوی سبقت را می‌رباید اما تکنولوژی ClearPixel مدعی است تصاویری بدیع تر می‌آفریند. رابط کاربری نیز یکی از دیگر مشخصه های مهم است که البته تنها با کارکردن با گوشی می‌توان به قابلیت‌های آن پی برد اما با داشتن کنترل‌های بدون نیاز به لمس و قابلیت Active Display، موتوایکس مطمئنا در این قسمت هم حرف‌هایی برای گفتن خواهد داشت.

Source: Digitaltrends

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. مسعود می‌گوید

    جالبه سامسونگ رو با گوشیهاى یکسال پیش اپل مقایسه میکنن اینه قدرت اپل

  2. کوروش می‌گوید

    تو همون مشخصات که زدید، کلا گلکسی 4 تو همه چیز سرتره. ای ول