قابلیت پیدا کردن گوشی گم‌شده سه سال بعد از آیفون به اندروید می‌آید

شاید بدانید آیفون سرویسی به نام Find My iPhone برای پیدا کردن گوشی گم‌شده و یا دزدیده شده دارد و حالا پس از سه سال گوگل نیز سرویسی مشابهی را برای اندروید به نام Android Device Manager راه‌اندازی می‌کند.

0

با استفاده از سرویس جدید Android Device Manager می‌توانید با استفاده از این سرویس از طریق اینترنت به گوشی دستور بدهید تا با حداکثر بلندی صدا زنگ بزند حتی اگر آن را در حالت بی‌صدا قرار داده باشید. همچنین امکان ردیابی دستگاه روی سرویس نقشه گوگل نیز برای پیدا کردن گوشی گم‌شده و  آگاهی از مکان فعلی آن با دقت خوبی فراهم شده است.

این سرویس همچنین در مواقعی که گوشی یا تبلت شما دزدیده شود و امکان دسترسی به آن‌را دیگر نداشته باشید می‌تواند مفید باشد. به این ترتیب که با گزینه Wipe Device می‌توانید از راه دور تمامی اطلاعات موجود در دستگاه را پاکسازی کنید تا از اطلاعات شخصی و محرمانه شما سوء استفاده نشود.

به نوشته وبلاگ رسمی اندروید سرویس پیدا کردن گوشی گم‌شده تا آخر این ماه میلادی برای گوشی‌ها و تبلت‌های با اندروید 2.2 و بالاتر عرضه می‌شود؛ البته باید دارای یک اکانت گوگل باشید و روی دستگاهتان به آن وارد شده ‌باشید. همچنین اپلیکیشنی نیز برای مدیریت و یافتن دستگاه‌ها روی اندروید عرضه خواهد شد. بعضی کاربران گزارش داده اند Android Device Manger پس از آپدیت Google Play Services در دستگاهشان ظاهر شده است.


Source: Official Android Blog

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.