VSCO Cam برنامه محبوب عکاسی به اندروید می‌آید

دوربین و برنامه های مرتبط با عکاسی جزئی جداناشدنی از گوشی آیفون هستند اما در سیستم عامل اندروید ، به جز برخی برنامه های نام آشنا مانند اینستاگرام ، استفاده از دیگر برنامه ها ، آنچنان متداول نیستند. VSCO Cam یکی از محبوبتربن برنامه های مورد استفاده بر روی سیستم عامل Ios است و اگرچه شرکت VSCO برنامه های خود را برای عرضه نسخه اندرویدی این برنامه بارها اعلام کرده بود اما همواره شاهد عرضه نسخه بتا از این برنامه بودیم.

0

فارنت: دوربین و برنامه‌های مرتبط با عکاسی جزئی جداناشدنی از گوشی آیفون هستند اما در سیستم عامل اندروید، به جز برخی برنامه‌های نام آشنا مانند اینستاگرام، استفاده از دیگر برنامه ها، آنچنان متداول نیستند. VSCO Cam یکی از محبوبتربن برنامه های مورد استفاده بر روی سیستم عامل iOS است و اگرچه شرکت VSCO برنامه های خود را برای عرضه نسخه اندرویدی این برنامه بارها اعلام کرده بود اما همواره شاهد عرضه نسخه بتا از این برنامه بودیم.

Android-VSCO-Cam

VSCO Cam  با رابط کاربری مدرن، زیبا و در عین حال ساده، امکان دسترسی راحت کاربر به فوکوس، تنظیمات نور و دیگر تنظیمات مورد نیاز را بدون گرفتن عکسی جدید مهیا می‌کند. این برنامه از پشتوانه‌ای عظیم که حاصل تجربه این شرکت در تولید فیلترهای خاص برای برنامه Adobe Lightroom  است، بهره می‌برد که امکان استفاده از فیلترهای مختلف بر روی عکس‌ها را بعد از گرفتن عکس‌ها در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

VSCO Cam از تنظیماتی متعدد برای بهینه‌سازی عکس‌ها به شکلی ساده برخوردار است و امکان به اشتراک‌گذاری عکس‌ها بر روی فیس‌بوک، توییتر، اینستاگرام و دیگر سرویس‌ها را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

android-device-hands-bg

VSCO دقیقا اعلام نکرده که این برنامه چه زمانی برای اندروید عرضه خواهد شد اما امکان ثبت‌نام برای استفاده از نسخه آزمایشی و بتا از هم اکنون امکان‌پذیر شده است. امکانات مورد نیاز برای استفاده از این برنامه داشتن یک دستگاه سامسونگ گلکسی اس 3 یا اس 4 یا اچ تی سی وان اعلام شده و در زمان عرضه نیز این برنامه فقط برای دستگاه‌های اندرویدی با مشخصه‌های سخت‌افزاری بالا قابل استفاده خواهد بود.

اما VSCO در عین حال اعلام کرده که بعد از عرضه این برنامه، آن را برای طیف گسترده‌تری از دستگاههای اندرویدی که از نسخه 4 یا بالاتر سیستم عامل اندروید بهره می‌برند منتشر خواهد کرد. پیش از این بارها شاهد بوده‌ایم که بعد از انتشار نرم‌افزارهای iOS برای اندروید، کارایی و پایداری برنامه به نحوی چشمگیر افزایش یافته است. دوستداران این برنامه می‌توانند با کلیک بر روی این لینک به صفحه ثبت‌نام مراجعه و آخرین نسخه آزمایشی برنامه را دریافت  کنند.

Source: Theverge

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.