انتشار جدیدترین تیزر تبلیغاتی Asphalt 8: Airborne

اگر تیزر جدید این نسخه را تماشا کنید احتمالا متوجه می‌شوید که چندان هم این عنوان بیراه نیست چرا که با تمهیداتی که در طول مسیرها در برابر خودروها قرار می‌گیرد لحظاتی از بازی را در خودرو خود در حال پرش و در آسمان به سر خواهید برد.

4

کسانی که اهل بازی و گیم در تلفن همراه و دستگاه‌های قابل حمل باشند مطمئنا نام آسفالت را شنیده و آن را تجربه کرده‌اند. آسفالت در واقع یک نام افسانه‌ای در دنیای بازی‌های تلفن همراه مخصوصا در بخش بازی‌های اتومبیلرانی است.

حالا گیم‌لافت، سازنده سری بازی آسفالت دست به کار شده و خبر از آن داده که به زودی نسخه جدید این بازی با عنوان Asphalt 8: Airborne داده که آن‌طور که به نظر می‌رسد غوغایی به پا خواهد کرد و با این گیم‌پلی باز هم باعث بالا رفتن آدرنالین خون طرفداران خود خواهد شد.

گیم‌لافت همچنین تیزر تبلیغاتی جدیدی از Asphalt 8: Airborne را منتشر کرده است . در این نسخه شاهد عنوان  Airborne (هوابرد) در ادامه نام بازی هستیم. اگر تیزر جدید این نسخه را تماشا کنید احتمالا متوجه می‌شوید که چندان هم این عنوان بیراه نیست چرا که با تمهیداتی که در طول مسیرها در برابر خودروها قرار می‌گیرد لحظاتی از بازی را در خودرو خود در حال پرش و در آسمان به سر خواهید برد.

Asphalt8-Preview-01
چیزی که برای ما مهم‌تر است افزایش کیفیت گرافیک بازی است که تقریبا با اطمینان می‌توان گفت به کیفیت کنسول‌های بازی هر چه بیشتر نزدیک شده است. آسفالت 8 به نظر برای بازی در نکسوس 7 جدید با رزولوشن شگفت‌انگیز 1920 در 1200 مهیا شده است.

بنابر اعلام گیم‌لافت،  آسفالت 8 با یک موتور گرفایکی جدید با نام new realistic physics تولید شده و شامل 180 رویداد، 47 مدل خودرو متفاوت و حالت‌های جدید در بازی است. Asphalt 8: Airborne از حالت بازی همزمان چند نفره آنلاین پشتیبانی می‌کند اما در عین حال می‌توانید این رقابت‌های چند نفره را به صورت غیرهمزمان دنبال کنید و نتایج آنها را در تابلوی نتایج دنبال کنید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. آرزو می‌گوید

    خیلی تخیلی و غیر واقعی هست دان نکنید

  2. محسن می‌گوید

    منم دارم این بازی رو.گوشیم نوت 2 خیلی معرکس.هرکی دید زد بازی رو اول از گرافیکش راضی بود.حرف نداره

  3. علیرضا می‌گوید

    من این بازی رو کردم خلیی گرافیک بالای داره تو گالکسی اس3 بازی کردم

  4. امید می‌گوید

    من این بازی روکردم(نسخه آفلاین).به جرئت می تونم بگم گرافیکش خیلی بالاس.باراول که بازی کردم دهنم ازاین همه گرافیک بازموند.توایکسپریازدبازی کردم.