این ده اپلیکیشن عکاسی ویندوزفون را از دست ندهید

ویندوزفون یک سیستم‌عامل پویا، نوین، سریع و متفاوت است که ضعف عمده آن را می‌توان کمبود اپلیکیشن‌های کاربردی عنوان کرد. در این مطلب قصد داریم ده اپلیکیشن عکاسی عالی ویندوزفون را معرفی کنیم.

3

فارنت: ویندوزفون یک سیستم‌عامل پویا، نوین، سریع و متفاوت است که ضعف عمده آن را می‌توان کمبود اپلیکیشن‌های کاربردی عنوان کرد. در این مطلب قصد داریم ده اپلیکیشن عکاسی عالی ویندوزفون را معرفی کنیم.

نوکیا لومیا 1020 با دوربین 41 مگاپیکسلی فوق‌العاده‌اش در ویندوزفون حتی از یک اینستاگرام ناقابل هم محروم شده است! اما نگران نباشید با این اپلیکیشن‌ها می‌توانید عکس‌های خوبی بگیرید و آن‌ها را زیباتر کنید.


SuperPhoto

یک – SuperPhoto

اگر از دیدن فیلترهای قدیمی و تکراری خسته شده‌اید SuperPhoto را امتحان کنید. این اپلیکیشن صدها افکت مختلف مانند بافت‌ها، قاب‌ها، الگوها و افکت‌های نوری دارد. خود این برنامه به صورت رایگان قابل دریافت است اما برای دانلود افکت‌های اضافه باید در برنامه هزینه کنید.


Phototastic

دو – Phototastic

Photostatic یک اپلیکیشن برای ساخت تصاویر کولاژی از عکس‌هایتان است. پس از آن‌که چیدن عکس‌ها به دلخواه تمام شد می‌توانید افکت‌های زیبایی روی آن‌ها اعال کنید و همچنین قاب‌هایی مخصوص ساخت کاور فیس‌بوک نیز در این برنامه پیش‌بینی شده است.


Photosynth

سه –Photosynth

با Photosynth می‌توانید عکس‌های پانورامای 360 درجه شبیه به PhotoSphere در اندروید 4.2 بگیرید. کافیست سر جای خود بمانید و گوشی را بچرخانید تا یک عکس زیبای 360 درجه خلق کنید. پس از ایجاد عکس می‌توانید آن را آنلاین به اشتراک بگذارید تا دوستانتان را شگفت‌زده کنید.


Phantasia-Painter

چهار – Fantasia Painter

با Fantasia Painter می‌توانید عکس‌ها را ترکیب کنید و تصاویر جالبی خلق کنید. این برنامه همچنین دارای 32 قلم‌موی متفاوت است که می‌توانید توسط آن تصاویرتان را زیباتر کنید و با ابزارهای خاصی مانند Clone Brush می‌توانید صورت‌ها را در تصاویر عوض کنید!


Photo-Editor-by-Aviary

پنج – Photo Editor by Aviary

یک ویرایشگر تصویر خوب توسط یک شرکت محبوب. این برنامه امکاناتی مانند بریدن تصاویر، اعمال افکت‌ها، بهینه‌سازی تصویر، تغییر نور و رنگ و کنتراست، نوشتن روی تصویر و قرار دادن برچسب را به بهترین نحو انجام می‌دهد.


Apict

شش – Apict

Apict برای ویرایش و به اشتراک‌گذاری سریع تصاویر ساخته شده است. با این برنامه به سرعت عکس‌ها را می‌برید، افکت‌گذاری می‌کنید، نوشته‌ای به آن می‌افزایید و در شبکه‌های محبوب اجتماعی مختلف به اشتراک می‌گذارید.


Fhotor

هفت – Fotor

Fotor خودش را یک اپلیکیشن همه کاره برای ویرایش تصاویر معرفی می‌کند. این اپلیکیشن نه تنها با تمامی ابزارهای ساده و ضروری بلکه با ابزارهای حرفه‌ای بهینه‌سازی و افکت‌های ویژه و قاب‌های جالب عرضه شده است.


Sketch

هشت – Sketch

همان‌طور که از نام اپلیکیشن مشخص است کار Sketch تبدیل عکس‌ها به نقاشی‌های ترسیم شده با مداد است. این اپلیکیشن 27 نوع قلم مختلف دارد و انجام افکت‌ها و به اشتراک گذاری در آن بسیار سریع صورت می‌گیرد.


Comic-FX

نه – Comic FX

این اپلیکیشن مشابه برنامه قبلی تصاویرتان را به عکس‌های کارتونی تبدیل می‌کند. عملیات تبدیل تصویر در این برنامه با تغییر نوع رنگ و اشباع رنگ صورت می‌گیرد و نتیجه سیاه و سفید و یا رنگی خواهد بود.


Sense-the-Color

ده – Sense the Color

این اپلیکیشن بسیار جذاب می‌تواند تمام عکس به جز قسمت یا رنگ خاصی را سیاه و سفید کند تا تصویر حاصل بر روی قسمتی خاص تاکید داشته باشد. نتایج حاصل از این برنامه علیرغم سادگی بسیار جذاب و کاربرپسند خواهد بود.


پایان مطلب/

Source: PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. شکیبا می‌گوید

    نصفیشونو امتحان کردمووعالییی
    ممنونم

  2. ahmad می‌گوید

    باسلام وینوزفون کاملا چیزجالب وبی همتایی است ولی کم کارشده وامیدواریم مشکلات کاربران مثل نرمافزار بانکها وغیره حال گرد د درکل بخاطرحجیم بودن صفحه ان باطری زودخالی میکند که فکری هم برایش بکنند

  3. مینا می‌گوید

    دمتون گرم
    بازم از این کارها بکنید
    مردیم همش از اندروید نوشتید
    مرسی بازم