اپلیکیشن دوربین موتو ایکس موتورولا را روی گوشی خود تجربه کنید

با نزدیک شدن به دهم مرداد و معرفی رسمی موتو ایکس بازار شایعات داغ و داغ‌تر شده و حالا می‌توانید اپلیکیشن دوربین موتو ایکس را با فایل درز کرده روی گوشی خود تجربه کنید.

1

فارنت:  با نزدیک شدن به دهم مرداد و معرفی رسمی موتو ایکس بازار شایعات داغ و داغ‌تر شده و حالا می‌توانید اپلیکیشن دوربین موتو ایکس را با فایل درز کرده روی گوشی خود تجربه کنید.

MotoX-Camera

برای نصب این اپلیکیشن تنها کافیست فایل نصبی apk را با حجم ناچیز 1.3 مگابایت از اینجا یا اینجا دانلود کنید و بر روی گوشی اندرویدی خود نصب کنید. رابط کاربری دوربین موتو ایکس بسیار ساده است به طوری که با یک لمس می‌توانید عکس بگیرید و یا با سوایپ به بالا و پایین می‌توانید روی سوژه‌ها زوم کنید.

با سوایپ از سمت راست صفحه گالری باز می‌شود و سوایپ از چپ منوی تنظیماتی از جمله فلش، HDR، پانوراما، محل ذخیره، صدای شاتر و فیلم‌برداری حرکت آهسته را در دسترس خواهید داشت. برای فیلم‌برداری هم نیازی به تعویض حالت نیست و تنها با فشردن دکمه روی صفحه فیلم‌برداری آغاز خواهد شد.

البته برخی قابلیت‌های این اپلیکیشن کار نمی‌کنند. در تست ما بر روی گوشی گلکسی اس3 یا اندروید 4.2.2 رام AOKP قابلیت‌های حالت‌های پانوراما و فیلم‌برداری آهسته در دسترس نبودند. همچنین آن‌طور که انتظار داشتیم و موتورولا در توییت خودش ادعا کرده بود سرعت عکسبرداری دلچسب نبود و دوربین بعضی مواقع در فوکوس دچار مشکل می‌شد؛ هر چند این نسخه نهایی اپلیکیشن دوربین موتو ایکس نیست و سخت‌افزار موتو ایکس قطعاً با این اپلیکیشن هماهنگی بهتری خواهد داشت.


پایان مطلب/

Source: PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. میرزا می‌گوید

    فکر می کنم بیشترین هماهنگی رو با همون موتو ایکس داشته باشه. خیلی از اپلیکیشن های فوق العاده که به طور اختصاصی نوشته می شن رو دیوایس های دیگه عملا کاربردی ندارن.