اپل پس از عرضه آیفون 5S دیگر آیفون 5 را تولید نخواهد کرد؟

اگر چه هنوز شرکت اپل واکنشی نسبت به این موضوع نشان نداده اما این خبر از آنجا کمی رنگ واقعیت به خود می‌گیرد که در گذشته شاهد این بودیم که نسخهٔ پایین‌تر iPhone5 باعث پایین آمدن فروش این محصول شده بود.

5

فارنت: یک خبرگزاری چینی به تازگی در خبری با استناد به منابع موثق خود در میان قطعه‌سازان چینی، اعلام کرده که شرکت اپل قصد دارد بعد از عرضه iPhone 5S تولید و عرضه iPhone5 را قطع کند.

iPhone-5-Press-Picture

اگر چه هنوز شرکت اپل واکنشی نسبت به این موضوع نشان نداده اما این خبر از آنجا کمی رنگ واقعیت به خود می‌گیرد که در گذشته شاهد این بودیم که نسخهٔ پایین‌تر iPhone5 باعث پایین آمدن فروش این محصول شده بود.

بدین صورت ممکن است که تاکتیک فروش جدید اپل به فروش iPhone 5S و آیفون ارزان قیمت کمک بکند. با این حساب مثل این که نسخه‌های قبل‌تر نیز دیگر عرضه نخواهند شد و بازار باید به iPhone 5S و آیفون ارزان قیمت بسنده کند. البته این قضیه در حد یک شایعه است و هنوز صحت آن مشخص نشده است.

Source: GSMArena

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

5 نظر برای این مطلب
  1. DashFarzin می‌گوید

    به شما چه ربطی داره تولید کنه یا نه، به کار و زندگیتان برسین :))

  2. farzam می‌گوید

    اقا حسین نمیدونم کجا درس خوندی و گوشیت چیه ولی از سطحی علمت معلومه همون Nokia داری .
    امیدوارم یه روزی شما هم بتونی یه همچین گوشی رو بخری چون اکثراً کسایی که نمیدونن ایفون چیه و اونو ندارن مثل شما صحبت می کنند .
    نوکیا هرگز به اپل نمیرسه اقا حسین سعی نکن گوشیه خودت رو بهتر از اپل یا در واقع بهترین گوشی جلوه بدی =))

  3. karen می‌گوید

    آقا حسین شما که از سیستم عامل ios ایراد میگیری اصلا باهاش کار کردی؟ بعدش هم قطعات با مهندسی و کیفیت آمریکایی ولی تو چین تولید میشن.من که به شخصه عاشق آیفونم نسبت به نوت که یه گوشی خوب اندرویدی هستش تجربه کار با آیفون لذت بخش تر بوده واسم. هیچ شرکتی نمیتونه با کیفیت اپل رقابت کنه شاید بشه گفت بعد از آیفون5 HTC one رو قرار داد. کاش سامسونگ نوت سه رو با کیفیت تر بسازه کاری که در مورد s4 انجام نداد.

  4. حسین می‌گوید

    قطعات کاملا چینی .سیستم عامل بسیار ساده در حد جاوا و عدم قابلیت توسعه به دلیل متن بسته بودن ….ظاهر خسته کننده فقط می تونه در این زمان با شرکت از یاد رفته نوکیا رقابت کنه…..

  5. سامی دمپایی ساز می‌گوید

    زنده باد اپل که با یک گوشی موبایل یک تنه جلوی هر چی شرکت دمپایی سازه وایستاده و دمپایی سازها چشم دیدنشُ ندارند,دست به تقلید میزنن