درز تصاویر رسمی، مشخصات و زمان معرفی موتو ایکس موتورولا

پس از درز مشخصات و تصاویر زیاد و حتی خودنمایی موتو ایکس در دستان مدیرعامل سابق گوگل حالا علاوه بر تاریخ رسمی معرفی، تصاویر رندرشده تبلیغاتی و مشخصات احتمالی این گوشی نیز درز کرده است.

0

فارنت: پس از درز مشخصات و تصاویر زیاد و حتی خودنمایی موتو ایکس در دستان مدیرعامل سابق گوگل حالا علاوه بر تاریخ رسمی معرفی، تصاویر رندرشده تبلیغاتی و مشخصات احتمالی این گوشی نیز درز کرده است.

Motorola-Moto-X

موتورولا Moto X که مدیرعامل فعلی گوگل نیز نسبت به آن ابراز علاقه کرده است، در تصاویر جدید درست مانند همان گوشی که در دستان اریک اشمیت دیده بودیم به نظر می‌رسد و بدون دکمه‌های سخت‌افزاری در جلو خواهد بود. همچنین جنس پشت موتو ایکس مانند پرچم‌داران قبلی موتورولا از جنس Kevlar مقاوم و خوش‌ساخت به نظر می‌رسد و بر طبق شایعات امکان شخصی‌سازی هنگام خرید در این قسمت وجود دارد.

به گزارش Android Police موتو ایکس از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون MSM8960DT با دو هسته 1.7 گیگاهرتزی، پردازنده گرافیکی Adreno 320، دو گیگابایت رم، صفحه‌نمایش 4.7 اینچی 720p و دوربین 10.5 مگاپیکسلی در پشت و 2.1 مگاپیکسلی در جلو بهره‌مند است. این گوشی همچنین با 16 گیگابایت حافظه داخلی (12 گیگابایت در دسترس) و اندروید 4.2.2 عرضه خواهد شد. با وجود این‌که این مشخصات قابل رقابت با پرچم‌دارانی مانند گلکسی اس 4 و اچ‌تی‌سی وان نیست اما با وجود سخت‌افزاری شبیه به نکسوس 4 امتیازات بنچمارک 18000 در AnTuTu و 7100 در 3DMark در مقابل 14000 و 5800 در نکسوس 4 نشانگر بهینه‌سازی‌های بهتر در موتو ایکس است.

Moto-X-Event

زمان معرفی موتو ایکس طبق اعلام رسمی موتورولا دهم مردادماه یعنی 12 روز دیگر و در شهر نیویورک خواهد بود.

پایان مطلب/

Source: AndroidPolice, GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.