هفت لانچر محبوب اندرویدی برای هفت سلیقه متفاوت

یکی از بزرگترین مزایای سیستم‌عامل اندروید نسبت به iOS و ویندوزفون امکان نصب لانچرهای مختلف و در نتیجه ایجاد تحول در رابط کاربری دستگاه است. در این مقاله قصد داریم 7 لانچر برتر اندرویدی را برای سلیقه‌های مختلف معرفی کنیم.

3

فارنت: یکی از بزرگترین مزایای سیستم‌عامل اندروید نسبت به iOS و ویندوزفون امکان نصب لانچرهای مختلف و در نتیجه ایجاد تحول در رابط کاربری دستگاه است. در این مقاله قصد داریم 7 لانچر برتر اندرویدی را برای سلیقه‌های مختلف معرفی کنیم.

Launchers

اگر از رابط کاربری و لانچر پیش‌فرض ابزار اندرویدیتان مانند Sense، TouchWiz و … خسته شده‌اید با نصب یکی از این لانچرها می‌توانید بدون حذف لانچر قبلی محیط جدیدی را تجربه کنید.


یک – اگر به دنبال پایداری و سرعت هستید

Nova-Launcher

Nova Launcher: این لانچر را شاید بتوان بهترین لانچر اندرویدی با قابلیت شخصی‌سازی بسیار خوب عنوان کرد. حال و هوای اندروید خالص گوگل، سرعت بالا، پایداری عالی و امکانات بسیار خوب از جمله نکات مثبت این لانچر هستند. در Nova می‌توانید به راحتی آیکن‌ها را عوض کنید، ویجت‌ها را روی هم قرار دهید، Gesture های مختلفی تنظیم کنید و از تم‌ها و مجموعه آیکن‌ها لذت ببرید. این لانچر در دو نسخه رایگان و Prime برای اندروید 4.0 و بالاتر عرضه شده است.


دو – اگر به دنبال چیز تازه‌ای هستید

Everything-Home

Everything Home: اگر اکثر لانچرها را امتحان کرده‌اید و به دنبال ایده جدیدی هستید لانچر جدید Everything Home که البته هنوز در مرحله آزمایشی بتا قرار دارد می‌تواند مورد مناسبی باشد. قابلیت‌هایی مانند صفحه هوم کاملاً متفاوت، پوشه‌بندی خودکار و هوشمند اپلیکیشن‌ها، جستجوی هوشمند و اپلیکیشن‌های در دسترس وبی از جمله ویژگی‌های این لانچر جدید هستند. Everything Home هم اکنون برای اندروید 4.0 و بالاتر از گوگل پلی در دسترس است.


سه – اگر به ظاهر اندروید خالص علاقه دارید

Apex-Launcher

Apex Launcher: این لانچر شباهت زیادی به Nova دارد و در دو نسخه رایگان و پولی رابط کاربری بسیار شبیه به اندروید خالص اما با امکانات بیشتری مانند تغییر اندازه همه ویجت‌ها، سوایپ با دو انگشت، مخفی کردن اپلیکیشن‌ها و … را در اندروید 4.0 و بالاتر فراهم می‌کند.


چهار- اگر ظاهر آیفون و iOS را دوست دارید

iLauncher

iLauncher: رابط کاربری iOS ساده، سریع و در عین حال زیباست و با iLauncher می‌توانید رابط کاربری سیستم‌عامل جدید iOS 7 اپل را در اندروید شبیه‌سازی کنید. این لانچر زیبا علاوه بر سرعت امکاناتی نظیر جابجایی آسان آیکن‌ها، تغییر نام و آیکن و حذف سریع اپلیکیشن‌ها را داراست و بسیار شبیه به iOS 7 طراحی شده است؛ همچنین خوشبختانه کاربران اندروید 2.2 یا بالاتر می‌توانند از این لانچر بهره ببرند.

اما اگر از ظاهر جدید iOS 7 جانی آیو خوشتان نمی‌آید و طراحی سابق اسکات فورستال در iOS 6 را بیشتر می‌پسندید بهتر است سری به Espier Launcher بزنید.


پنج – اگر دوست دارید رابط ویندوزفون را داشته باشید

Launcher8

Launcher 8: این لانچر می‌تواند رابط کاربری شبیه به ویندوزفون 8 را با ایجاد کاشی‌های زنده روی صفحه هوم شما شبیه‌سازی کند. پس اگر به لانچر سریع و متفاوت ویندوزفون علاقه دارید و از اندروید 2.0 یا بالاتر استفاده می‌کنید به این لانچر سری بزنید.


شش –اگر در عین تنبلی رابطی زیبا و متفاوت می خواهید!

Buzz-Launcher

Buzz Launcher: اگر وقت و حوصله داشته باشید و کمی هم از فتوشاپ سر در بیاورید پیشنهاد می‌کنیم به سایت MyColorScreen سری بزنید تا یک رابط کاملاً متمایز و هنری را با کمی صبر و حوصله در گوشی خود پیاده کنید. اما اگر حوصله این کار را ندارید Buzz Launcher برای شما ساخته شده است. این لانچر رابط های کاربری را که توسط دیگر کاربران به زیبایی طراحی شده به راحتی هر چه تمام‌تر به گوشی شما می‌آورد. این لانچر تنها روی اندروید 4.0.3 یا بالاتر کار می‌کند.


هفت – اگر یک گوشی قدیمی دارید

GO-Launcher-EX

GO Launcher EX: این لانچر شاید محبوب‌ترین لانچر اندرویدی باشد که به علت قدمت بالا و تم‌های زیاد کاربران زیادی دارد. GO Launcher امکانات و تنظیمات بسیار زیادی دارد اما دسترسی به این تنظیمات نیاز به حوصله و کند و کاو در منوها و تنظیمات زیاد این لانچر دارد. از نکات مثبت این لانچر می‌توان به سازگاری با اندروید 1.6 و بالاتر، تم‌های زیاد و تنظیمات متنوع اشاره کرد و از نکات منفی می‌توان سرعت نه چندان بالا و محیط گیج‌کننده را نام برد.


پایان مطلب/

Source: LifeHacker, Play Store

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. علی می‌گوید

    سلام. ممنون از مطلب مفید بالا
    لطفا درباره کار با سایت mycolorscreen و روش ساخت یک رابط اختصاصی توضیح می دهید؟
    تشکر

  2. سعید می‌گوید

    ممنون واقعا عالی بود خیلی وقت بود دنبال این چنین توضیحاتی میگشتم چون حوصله و وقت تست کردن همشون رو نداشتم.ممنون میشم یک توضیح و مقایسه ای هم درمورد برنامه های مدیریت برنامه های در حال اجرا(Task Manager) در سایت قرار بدین.با تشکر فراوان

  3. Nanchu می‌گوید

    عالی بود مرسی