انتشار بنچمارک‌های نسخه جهانی گلکسی اس 4 با پردازنده اسنپ‌دراگون 800

همان‌طور که می‌دانید گلکسی اس 4 ابتدا در دو نسخهبا پردازنده‌های اسنپ‌دراگون 600 و Exynos 5 Octa عرضه شد و سپس نسخه مخصوص کره جنوبی با پردازنده قوی‌تر اسنپ‌دراگون 800 معرفی شد. حالا به نظر می‌رسد بنچمارک‌های مربوط به نسخه بین‌المللی گلکسی اس 4 با پردازنده اسنپ‌دراگون 800 درز کرده است.

0

فارنت: همان‌طور که می‌دانید گلکسی اس 4 ابتدا در دو نسخه i9505 و i9500 به ترتیب با پردازنده‌های اسنپ‌دراگون 600 و Exynos 5 Octa عرضه شد و سپس نسخه مخصوص کره جنوبی با پردازنده قوی‌تر اسنپ‌دراگون 800 معرفی شد. حالا به نظر می‌رسد بنچمارک‌های مربوط به نسخه بین‌المللی گلکسی اس 4 با پردازنده اسنپ‌دراگون 800 درز کرده است.

Snapdragon-800

با معرفی برخی پرچم‌داران و شایعاتی مبنی بر ورود اندرویدی‌های با پردازنده Snapdragon 800 به نظر می‌رسد سامسونگ دوست ندارد پرچم‌دارش به همین زودی از صدر جدول بنچمارک‌ها پایین بیاید و برای این امر دست به دامان کوالکام و پردازنده جدیدش شده است. اگر به امید ورود این نسخه به ایران دست نگه داشته‌اید یک خبر خوب داریم؛ به احتمال زیاد گلکسی اس 4 با پردازنده جدید کوالکام با شماره مدل GT-i9506 به زودی معرفی خواهد شد.

و اما به بنچمارک‌ها برسیم؛ در تست محبوب AnTuTu این نسخه جدید توانسته تمامی رقبا حتی نسخه هشت هسته‌ای و مدل LTE-A را پشت سر بگذارد و با اختلاف حدود 9000 بالاتر از رقیب تایوانی خود، اچ‌تی‌سی وان قرار بگیرد.

AnTuTu-1

در مورد پردازنده گرافیکی شاید بدانید که Snapdragon 800 از پردازنده Adreno 330 بهره می‌برد که آن هم به راحتی Adreno 320 را پشت سر می‌گذارد و در برخی موارد از PowerVR SGX 544MP3 نسخه اگزینوس نیز بهتر عمل می‌کند. در تصاویر زیر نتایج بنچمارک سه‌بعدی AnTuTu را مشاهده می‌کنید که در تصویر اول عملکرد روی صفحه و در تصویر دوم به صورت Off Screen اندازه‌گیری شده است. (آیفون 5 در تست اول به دلیل وضوح پایین‌تر صفحه امتیاز بهتری به دست آورده است.)

AnTuTu-GPU1

AnTuTu-GPU2


پایان مطلب/

Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.