رونمایی از اچ تی سی وان مینی؛ عرض اندام برادر کوچکتر یک پرچمدار!

در کلام اول مطمئنا باید گفت که اچ تی سی وان مینی در واقع بسیاری از قابلیت‌ها مانند فناوری صدای موسوم به HTC BoomSound و البته فاکتورهای طراحی خود از جمله بدنه آلومینیومی را از برادر بزرگتر خود یعنی اچ تی سی وان به ارث برده است.

0

امروز بالاخره اچ تی سی وان مینی از پشت پرده شایعات بیرون آمد و شرکت اچ تی سی نسخه مینی آخرین پرچمدار خود را به بازار معرفی کرد.در کلام اول مطمئنا باید گفت که اچ تی سی وان مینی در واقع بسیاری از قابلیت‌ها مانند فناوری صدای موسوم به  HTC BoomSound و البته فاکتورهای طراحی خود از جمله بدنه آلومینیومی را از برادر بزرگتر خود یعنی اچ تی سی وان به ارث برده است.

اچ تی سی وان مینی از صفحه نمایش 4.3 اینچی با رزولوشن 720p و با تراکم پیکسلی 341 پیکسل در هر اینچ از نوع S-LCD2 و با محافظ صفحه نمایش گوریلا گلس 3 برخوردار است.
در داخل بدنه آلومینیومی اچ تی سی وان مینی شاهد حضور پردازنده دو هسته‌ای 1.4 گیگاهرتزی Krait 300  با چیپست کوآلکام اسنپ دراگون 400 ، پردازنده گرافیکی Adreno 305 و رم یک گیگابایتی هستیم. حافظه داخلی این گوشی 16 گیگابایتی بوده و متاسفانه از درگاه میکرو اس.دی برای افزایش آن خبری نیست!

این تلفن همراه از اندروید 4.2.2 جلی‌بین با رابط کاربری سنس 5 برخوردار است و فناوری‌های انحضاری همچون BlinkFeed و Beats Audio نیز در این دستگاه قرار گرفته‌اند.
در قاب پشتی اچ تی سی وان مینی شاهد حضور همان دوربین 4 مگاپیکسلی اولترا پیکسل اچ تی سی وان هستیم و تنها تفاوت میان برادر کوچکتر و بزرگتر فقدان فناوری ثبات تصویر (optical image stabilization) در اچ تی سی وان مینی است وگرنه شما همچنان شاهد حضور ImageChip 2 و BSI هستید.

one mini 2

دوربین اچ تی سی وان مینی قادر به ثبت تصاویر ویدوئویی HDR با کیفیت 1080p و همچنین فلش ال.ئی.دی یا همان اسمارت فلش برای استفاده از 5 مرحله درخشندگی در تصاویر هستید. قابلیت موسوم به Zoe نیز همچنان در کنار سایر قابلیت‌ها از جمله ضبط تصاویر ویدئویی موسوم به اسلوموشن در دسترس قرار دارد و در دوربین قاب جلویی نیز شاهد یک دوربین 1.6 مگاپیکسلی مجهز به سنسور BSI هستید که قادر به ضبط تصاویر ویدئویی با کیفیت 720p است.

اندازه ابعاد 132 در 63.2 در 9.25 اچ تی سی وان مینی به آن وزنی 122 گرمی بخشیده و باطری آن از جنس Li-polymer بوده و انرژی معادل 1800 میلی آمپر بر ساعت به آن بخشیده است که بنابر اعلام اچ تی سی می‌تواند به خوبی تا 13.2 ساعت برای گفتگو در شبکه‌های 3G و 692 ساعت در حالت استندبای در این نوع شبکه دوام بیاورد.
اچ تی سی وان مینی شبکه LTE را نیز پوشش داده و به قابلیت‌های اتصالی همچون بلوتوث 4، وای فای، دی ال ان ای و جی پی اس + گلوناس مجهز است.

one mini

اچ تی سی وان مینی از ماه آگوست در رنگ‌های خاکستری (نقره‌ای یخی) و مشکی در بازارهای منتخب به قیمت 449 یورو در دسترس خواهد بود و از ماه سپتامبر نیز عرضه جهانی آن آغاز خواهد شد.

Source: GSMArena

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.