عرضه آپدیت رسمی اندروید 4.2.2 برای اچ.تی.سی وان

به روزرسانی جدیدترین نسخه اندروید ، یعنی 4.2.2 هم اکنون برای اچ تی سی وانهایی که مستقل از اپراتوری خاص کار می کنند در دسترس بوده وشامل امکاناتی جدید و بهبود در تنظیمات است

0

فارنت: توزیع جهانی به روز رسانی اندروید 4.2.2 جلی بین که همگی انتظار عرضه آن برای اچ تی سی وان را داشتیم ، آغاز شده است. این به روزرسانی که حجمی در حدود 400 مگابایت دارد ، برای اچ تی سی وانهایی که به صورت مستقل از اپراتوری خاص عرضه شده اند ، قابل دسترسی خواهد بود.آخرین نسخه اندروید ، بهینه سازیها و تغییراتی را به اچ تی سی وان خواهد آورد که شامل نوار ابزار اجرایی بهینه شده ، دسترسی سریع به تنظیمات ، امکان مرتب سازی پنجره ویجتها و حالت Daydream است.

htc-one-android-update-630x393

در قسمت نوار وضعیت هم می‌توانید میزان باقی‌مانده باتری را به صورت درصد مشاهده کنید.با فشردن طولانی مدت کلید هوم نیز می‌توانید منوی گزینه ها را مشاهده کنید. Google Now نیز با کشیدن دست به سمت بالا بر روی کلید هوم ، در دسترس خواهد بود.BlinkFeed نیز به نوعی بهینه شده تا از اینستاگرام پشتیبانی کند و HTC Zoe نیز با ارتقای کارایی AF/AE دوربین ، بهینه شده است.سبک جدیدی نیز برای قفل صفحه نمایش تعریف شده و ویجتها را نیز می‌توان به قفل صفحه نمایش اضافه کرد.اگر شما نیز گوشی اچ تی سی وان خود را به جدیدترین نسخه اندروید به روزرسانی کرده اید ، در قسمت نظرات آخرین تغییرات را با ما درمیان بگذارید.

Source: GSMArena

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.