آگهی تبلیغاتی انتی آیفون جدید سامسونگ با هنرمندی گروه نینجا و یک بز!

نمایندگی سامسونگ در ایسلند آگهی ساخته که درآن مطابق معمول به آیفون اپل کنایه زده شده است. این آگهی به طور استعاری، مزایای پرچمدار برند کره‌ای را با به کارگیری تیمی از نینجاهای درحال رقص و البته با حضور یک بز! برجسته می‌کند.

0

فارنت: به نظر می‌رسد انتشار آگهی‌های عجیب و غریب که در آن برندهای دیگر به سخره گرفته می‌شوند آنقدر مسری شده که حتی نمایندگی شرکت‌ها در اقصی نقاط جهان نیز دست به عرضه چنین آگهی‌هایی می‌زنند.

Samsung’s-latest-Galaxy-S4-commercial

در آخرین اقدامات انجام شده از این دست، نمایندگی سامسونگ در ایسلند آگهی ساخته که درآن مطابق معمول به آیفون اپل کنایه زده شده است. این آگهی به طور استعاری، مزایای پرچمدار برند کره‌ای (سامسونگ) را با به کارگیری تیمی از نینجاهای درحال رقص و البته با حضور یک بز! برجسته می‌کند.
مضمون این آگهی کاملا ساده است. در آغاز، شخصی تلاش می‌کند با یک سیب به عنوان یک گوشی هوشمند مرسوم کار کند و متقابلا نتایجی قابل پیش بینی دریافت کند و نهایتا از این کار بازمانده و نمی‌تواند نتیجه دلخواه را کسب کند و سردرگم می‌شو ، اما لحظه ای که وی با گلکسی اس 4 سامسونگ کار می‌کند، کل تصویر تغییر می‌کند و وی با گروهی از نینجاهای درحال رقص و یک بز روبرو می‌شود.

ظاهرا این دو تصویر ترکیب شده، مضمونی مثبت را در ایسلند تداعی می‌کنند. قابل ذکر است که این آگهی مضمونی کاملا متفاوت با دیگر تبلیغات مرتبط با سامسونگ گلکسی اس 4 در بر دارد.

Source: GSMArena

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.