دروید اولترا: سری جدید گوشی‌های موتورولا؛ باریک‌تر، مقاوم‌تر از Razr

با قرارگرفتن مشخصات سری جدید Ultra موتورولا ، به نظر می رسد به زودی شاهد معرفی رسمی این سری از گوشیهای مقاوم با بدنه کولار خواهیم بود.

0

فارنت:چند هفته پیش بود که شایعاتی مبنی بر ارائه دستگاههای اندرویدی جدید موتورولا نظیر Droid Ultra,Droid Ultra Mini و Droid Ultra Maxx ، سری جدید گوشیهای موتورولا منتشر شده بود اما به نظر می‌رسد اکنون این شایعات به حقیقت مبدل شده و به زودی شاهد عرضه مدل Ultra با صفحه نمایش 5 اینچی و ضخامتی حتی کمتر از Droid Razr خواهیم بود.

motorola-wall-fixed_0

قرارگرفتن توضیحات سری Ultra در سایت موتورولا نیز می‌تواند دلیل دیگری بر این امر باشد.در خصوص این سری ، توضیحاتی ارائه شده که در قسمتی از آن می‌خوانیم :
” این سری در رنگهای متعدد و با بدنه با کیفیت کولار DuPont علاوه بر کم کردن ضخامت به شما این امکان را می‌دهد که همچنان از گوشی هوشمندی با بدنه فلزی لذت ببرید. ”
توضیحات دیگر ، مربوط به مشخصات این گوشیهای هوشمند می‌باشد که تقریبا شبیه مشخصات Droid Razr M می‌باشد.البته همچنان هیچ عکسی از این دستگاههای جدید در سایت موتورولا قرار داده نشده است.

Source: AndroidCentral

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.