دانلود کنید: اپرا 15 با حال و هوایی جدید

شرکت اپرا سرانجام تصمیم گرفت تا موتور WebKit را در نسل بعدی مرورگر اپرا خود قرار دهد و حالا بعد از طی مراحل آزمایشی ، نسخه نهایی آن برای دانلود آماده کرده است.

2

فارنت: شرکت اپرا سرانجام تصمیم گرفت تا موتور WebKit  را در نسل بعدی مرورگر اپرا خود قرار دهد و حالا بعد از طی مراحل آزمایشی ، نسخه نهایی آن برای دانلود آماده کرده است.

opera browser

این موتور که از ابتدا در مرورگر کروم وجود داشت در  اپرا 15 وعده یک تجربه کاملا جدید را داده است و البته سرعت شماره گیری سریع یا همان اسپید دیال به طرز محسوسی برای وب سایت های مورد علاقه افزایش یافته است و چندین ویژگی جدید نیز افزوده شده است  که یکی از این موارد امکان دسترسی به خوراک خوان‌های فلیب بورد و HTC’s BlinkFeed است که شما می‌توانید به خبرهای مورد علاقه خود دسترسی پیدا کنید.

در ضمن شما امکان ذخیره کردن محتوای وب سایت را برای مطالعه بعدی دارید که امکان مرتب سازی و روش نمایش آن به انتخاب شما نیز امکان پذیر است.

در نهایت اپرا پیگیر تلاش‌های گوگل در بهبود موتورهای مرورگر خود است و البته غول دنیای جستجو  نیز وعده داده است تا با بهبود این موتورها مسائل مربوط به سازگاری و عملکرد کند و آهسته آنان را در اذهان کاربران به بوته فراموشی سپارد.

لینک دانلود مستقیم

Source:Gsmreana

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. ar30 می‌گوید

    دارم دانلود میکنم قبلا نسخه بتاشو تست کرده بودم محیطش دلچسب تر شده بود …

    ولی حجمش شده 29 مگ ! در حده کروم ! فک کنم کروم رو برداشته روش تم اپرا گذاشته .

  2. علی می‌گوید

    گند زده شد به اپرا،دانلود کردم ،تمام امکاناتشو از دست داده