خداحافظی یاهو با موتور جستجوگر آلتاویستا و 12 سرویس دیگر

شرکت یاهو اعلام کرده یاهو سرچ ، جایگزین موتور جستجوگر آلتاویستا خواهد بود .این شرکت همچنین زمانبندی را به همراه سرویسهای جایگزین برای 12 سرویس خود منتشر نموده است

0

فارنت:به نظر می رسد شرکت یاهو تصمیم به یک خانه تکانی مفصل گرفته است والبته تغییراتی در سرویسهایی مانند Tumblr و خرید سرویس تحت وبی برای پخش ویدئوها ، از دیگر خبرهایی است که از این شرکت می‌شنویم.این شرکت قصد دارد با پیش گرفتن این روند ، تجربه کاری دلچسب تری را به کاربران خود هدیه دهد.

اولین محصولی که قربانی این تغییرات خواهد شد ، Yahoo! Axis است ( یاهو پیشنهاد می‌کند که به جای این سرویس ، از یاهوسرچ برای جستجوی برنامه برای سیستم عاملهای موبایل از جمله اندروید و iOS استفاده کنید)، بروزر پلاس و سیتیزن اسپورتس (به جای این برنامه می‌توانید از Yahoo! Sports استفاده کنید) نیز سرویسهای دیگری هستند که همگی ، دقیقا سه روز پیش به پایان خود رسیدند.

پنج محصول دیگر نیز در ماه جاری با کاربران یاهو خداحافظی می‌کنند که یکی از آنها موتور جستجوی AltaVista است که یاهو مطمئنا جایگزینی کارا به نام Yahoo Search برای آن درنظر گرفته است.این شرکت حدودا سه ماه دیگر ، Yahoo Local API و Term Extraction API را به خط پایان خواهد رساند.

Yahoo ! WebPlayer ،Yahoo! RSS Alerts(می‌توانید از قابلیت Keyword News در Yahoo! Alerts استفاده کنید ) ، FoxyTunes (برای دریافت آخرین اخبار موسیقی می‌توانید از یاهو موزیک استفاده کنید)،Yahoo! Downloads Beta ، Yahoo! Neighbors Beta (برای مشاهده مکانهایی که در اطراف شما هستند می‌توانید از سرویس یاهو لوکال استفاده کنید ) و Yahoo! Stars India (برای مشاهده اخبار بازیگران می‌توانید از Yahoo! India OMG استفاده کنید ) نیز از دیگر سرویسهایی هستند که به تدریج از دسترس کاربران خارج خواهند شد.

Source: Ubergizmo

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.