وقتی گوگل برای کنسول و ساعت بازی تولید میکند!

وال استریت ژورنال در خبری پروژه های جدید گوگل برای عرضه تولیدات جدید ، اینبار در عرصه های جدید را تشریح میکند.

0

فارنت: بنابر خبری که در نشریه وال استریت ژورنال به چاپ رسیده است ، گوگل در حال کار بر روی توسعه بازیهای ویدئویی برپایه سیستم عامل اندروید برای یک کنسول بازی و همچنین ساعت هوشمند خود است. استفاده از سیستم عامل اندروید در دستگاههای مختلف به منزله سرگرمی بیشتر و پراکندگی کمتر سیستم عاملهای در دسترس کاربران است.از سویی دیگر حدسهایی مبنی بر تمرکز گوگل بر توسعه نسخه دوم Nexus Q نیز به گوش می‌رسد.گفته می‌شود ، تلاشهای گوگل برای ساخت دستگاههایی بر پایه سیستم عامل اندروید ، عکس العملی به خبرهای منتشره در خصوص دستگاههای آتی اپل است.وال استریت ژورنال نیز در توضیحی این چنین می‌نگارد :
” به نظر می‌رسد این اقدام گوگل در راستای انتظار از رقیب همیشگی ، اپل ، برای عرضه یک کنسول بازیهای ویدئویی به عنوان قسمتی از پروژه تولید تلویزیون اپل باشد . ”

k-bigpic

ظاهرا گوگل ، نیم نگاهی هم به کنسول 100 دلاری اندرویدی Ouya دارد تا میزان رغبت گیمرها به بازیهای ویدئویی اندرویدی را مورد ارزیابی قرار دهد.

photo-main

در مورد ساعت هوشمند گوگل نیز ، وال استریت ژورنال از قابلیت اتصال به گوشی هوشمند از طریق بلوتوث پرده برداشته است.به نظر می‌رسد این دوستگاه به نحوی تولید و عرضه خواهند شد تا این بار ، اپل به عنوان مخترع دستگاهی جدید ( شبیه آنچه درخصوص آیفون و آی پد شاهد بودیم ) به احتساب نیاید.در این خبر منتشره همچنین گفته شده است که Nexus Q جدید ، ارزانتر خواهد بود تا افراد بیشتری استطاعت مالی برای خرید آن را داشته باشند ( Nexus Q قبلی قیمتی در حدود 300 دلار داشت ).

Source: Gizmodo

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.