لذت بردن از بلندترین ساختمان جهان با گوگل استریت ویو

با بیش از 8 میلیون کیلومتر سرویس نمای خیابانی ، گوگل در پی ارائه جذابیت های بیشتر برای کاربران خود است و حالا در جدیدترین بروز رسانی خود برج خلیفه در دبی که بلندترین ساختمان در جهان است را نیز تحت پوشش خود قرار داده است تا کاربران گوگل شاهد منظره‌های نفس گیر این شاهکار معماری نیز باشند.

3

برای اولین بار است که تیم گوگل در این سرویس بر روی یک آسمانخراش آن هم بلندترین ساختمان جهان متمرکز شده و هر سانتی  متر آن را به تصویر کشده است که در مجموع دارای مدت زمان 3 روز کاری بوده است.

البته خود برج به عنوان بلندترین ساختمان در جهان نیز کاملا چشمگیر است بطوریکه سریع ترین آسانسور در جهان را با سرعت بیش از 35 کیلومتر در ساعت را در اختیار دارد و در ضمن بالاترین استخر در جهان را در طبقه 76 تدارک دیده است که در میانه این برج 163 طبقه قرار گرفته است.

Burj Khalifa

گوگل یک فیلم تبلیغاتی از آنچه در سرویس نمای خیابان گوگل تهیه و تدارک دیده شده است را نیز به نمایش گذاشته است که دیدنش خالی از لطف نیست.

دوستان می‌توانند از این لینک به نمای برج خلیفه بلندترین ساختمان در جهان دست پیدا کنند.

Source:Engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. body می‌گوید

    شگفت آوره!

  2. مهدی می‌گوید

    درود بر شما، لینک کار نمیکنه! یعنی سایتش باز نمیشه! برسی کنید.

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام دوست عزیز
      لینک بررسی شد
      مشکلی نداره و احتمالا به خاطر سرعت اینترنت شماست
      بازم چک کنید
      ممنون