افتتاح اولین فروشگاه رسمی موبایل ال‌جی در ایران

رئیس هیات مدیره شرکت مدیا پردازش و مدیر این فروشگاه، افتتاح این فروشگاه را در راستای مشتری‌مداری برای دوستداران محصولات ال‌جی دانست و وعده افتتاح دیگر فروشگاه‌های زنجیره‌ای ال‌جی در این بخش را نیز داد.

72

فارنت: شرکت ال‌جی از افتتاح اولین فروشگاه رسمی موبایل خود در تهران خبر داد. بنابر اعلام این شرکت این فروشگاه در حضور جمعی از مدیران این شرکت و شرکت مدیا پردازش به عنوان نماینده رسمی فروش این شرکت روز گذشته در تهران آغاز بکار کرده است.

CAM00084

در مراسم افتتاح این فروشگاه، مدیر عامل ال جی در ایران، آقای کریس جانگ، این لحظه را لحظه تاریخی خواند و این کار را وجه جدیدی از ال‌جی دانست.
بنیامین دارمی، مدیر بخش بازاریابی موبایل ال‌جی نیز همزمانی میلاد حضرت قائم (عج) و افتتاح این فروشگاه در پاساژ قائم (عج) را به فال نیک گرفت.

CAM00132

در ادامه علیرضا دیلمی رئیس هیات مدیره شرکت مدیا پردازش و مدیر این فروشگاه، افتتاح این فروشگاه را در راستای “مشتری مداری” برای دوستداران محصولات ال‌جی دانست و وعده افتتاح دیگر فروشگاه‌های زنجیره‌ای ال‌جی در این بخش را نیز داد. وی همچنین تجربه کار با گوشی‌های ال‌جی را قبل از خرید یکی دیگر از امتیازات این فروشگاه دانستند.

CAM00116

بد نیست بدانید که یکی از مهمترین و جذاب‌ترین مواردی که در افتتاح این فروشگاه بیان شد قرار دادن درصدی از سود فروش این فروشگاه برای موسسه خیریه بچه‌های سرخ بود.
در این خصوص سرکار خانم ابوترابیان مدیرعامل “موسسه خیریه بچه‌های سرخ” اعلام کرد: این خیریه با سابقه ۱۲ سال کار برای کودکان بی‌سرپرست و خانواده‌های نیازمند خوشحال است که با شرکت ال‌جی این همکاری را آغاز کرده است.

در مراسم افتتاح این فروشگاه، اولین خرید نمادین این فروشگاه را آقای حسین دیلمی با خرید یک عدد نکسوس انجام دادند و فروش این دستگاه موبایل را به این موسسه خیریه هدیه کردند.

Source: Lgblog

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

72 نظر برای این مطلب
  1. سمیعی می‌گوید

    سلام آیا شما نمایندگی گوشیهای ال جی در شمال کشور بابلسر دارید اگر داریدلطف کنید این بنده حقیررا راهنمایی کنید وآدرس ال جی در کجای بابلسر هست از همکاری صمیمانه شما متشکرم .سمیعی از بابلسر منطقه توریستی اجاکسر.موفق و منصورباشید.

  2. محمد فتحی لنبر می‌گوید

    با سلام من چند وقته گوشی جی۴ گرفتم یه مقدار داغ میشه مهم نیست اما الان هنگ کرده خودبه خود ریست و خاموش میشه یا اصلا بالا نمیاد روی لوگوی ال جی میمونه بعدشم خاموش از شما خواهش میکنم بگین مشکل از چیشه چرا اینجوری شده ایا درست میشه مشکل از کجاس لطفا جواب بدین

    1. علی می‌گوید

      سلام گوشی من ال جی k8 بود بردم گفتند از سی پی یو درست نمیشه حالا میخوام بدم به نمایندگی ببینم درست میشه یانه500 به گوشی پول دادم امیدوارم برای شما درست بشه

  3. سمیه می‌گوید

    سلام گوشی ال جی جی 3 دارم سوکت شارزر آن خراب شده و مدام از گوشی جدا میشه و خیلی شل شده من شارژر اصل و اورجینال رو از کجا و با چه قیمتی می تونم تهیه کنم

  4. شهاب آزما می‌گوید

    درود
    من پارسال گوشی ال جی سری جی3 از نمایندگی تهران واقع در خیابان حافظ خریداری کردم.
    الان گوشیم هعی خودبخود ریستارت میشه و داغ میکنه و بالا نمیاد…
    تا تاریخ 96/4/10 هم گارانتی داره
    میشه از گارانتی استفاده کنم یا مثل برخی دیگر از برندها دستم به جایی بند نمیشه؟؟؟؟!!!!

    1. علی ارغوان می‌گوید

      مشکلی نداره میتونین استفاده کنید

    2. عبدالرضا می‌گوید

      گوشی ال جی g4 خریدم و یه هفته بعد برد گوشی بدلیل رسیدن رطوبت سوخت،هزینه تعویض برد خیلی زیاده، مثل نمایندگی سامسونگ نمیشه با گرفتن مقداری پول گوشی رو تعویض کنید؟

  5. محمد می‌گوید

    سلام خسته نباشید چند وقته دنبال نمایندگی که تو همین صفحه وپ هست میگردم ولی اصلا پیداش نکردم دو روزه تو تهران فقط دنبال نمایندگیش هستم نیستش میشه ادرس نمایندگی رو به جیمیلم یا به خط موبایلم اس ام اس کنید ممنون میشم
    جیمیلم:Mohammadmosavi10291029@gmail.com
    شمارم:۰۹۱۹۲۷۵۶۶۱۵و۰۹۳۳۵۰۷۹۶۲۳

  6. زهرا می‌گوید

    همیشه میگفتم خدمات گوشی ال جی عالیه نمیدونستم شما خدمات رو بر عهده دارید .کارتون عالیه ممنون از خدمات خوبتون

  7. بهنام می‌گوید

    سلام وقت بخیر کابل شارژ اصلی (اورجینال )ال جی جی 5 و کابل otgال جی جی 5 را نیاز دارم نزدیکترین مرکز خرید به استان چهارمحال کجاست

    1. بهنام می‌گوید

      لطفا جهت خرید لوازم جانبی ال جی جی 5 مثل کابل شارژ وotg بنده را راهنمایی کنید ضمنن محل سکونت بنده استان چهارمحال هستش

      1. علی ارغوان می‌گوید

        پیشنهاد می کنم از فروشگاه های معتبر آنلاین خریداری کنید

  8. saied می‌گوید

    من یه k10 خریدم 600 تومن ال سی دیش ضربه خورد شکست بردم واسه گارانتی گفت هزینش تعویضش 400 تومنه.

  9. هاشم می‌گوید

    س ال جی خوبه فقط لوازم جانبی نداره .مثل ال جی جی 5 که کابل OTG نداره و گیرنمیاد