هواوی Ascend P6 عنوان باریک‌ترین گوشی جهان را خیلی زود از دست داد

هواوی Ascend P6 که به تازگی معرفی شده ، دیگر باریکترین گوشی جهان نیست و جالب اینکه یک گوشی از برندی ناشناس ، این عنوان را نصیب خود کرده است

0

وقتی صحبت از طراحی گوشی‌های همراه و رکوردهای این حوزه می‌شود، باید اذعان نمود هواوی کارنامه درخشانی از خود برجای گذاشته است. این مسئله را می‌توان در معرفی باریکترین گوشی جهان نیز به خوبی مشاهده نمود. البته هواوی Ascend P6  که دارنده عنوان باریکترین گوشی جهان بود، نتوانست مدت زیادی این عنوان را حفظ کند و پس از حدود یک هفته اکنون Umeox X5 که گوشی هوشمند ویژه بازارهای آسیایی است، توانست این عنوان را با ضخامت 5.66 میلیمتر از آن خود کند.

دیگر مشخصات سخت افزاری این باریکترین گوشی جهان عبارت است از : صفحه نمایش 5.3 اینچی، پردازنده دو هسته ای A9 Cortex، اندروید 4.2 جلی بین، دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی و دوربین جلویی 3 مگاپیکسلی.

Umeox-X5به نظر می‌رسد این برند سعی کرده با معرفی باریک‌ترین گوشی جهان ، توجه رسانه های خبری را به خود معطوف کند.

Source: Landofdroid

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.