اپل تحقیقات خود در مورد مرگ زن چینی بر اثر استفاده از آیفون 5 را آغاز می‌کند

شرکت اپل اعلام کرد تحقیقات وسیعی را در خصوص مرگ یک زن چینی که گفته می‌شود بر اثر شوک الکتریکی ناشی از پاسخ دادن به یک تماس تلفنی با گوشی آیفون 5 خود کشته شده است، آغاز خواهد کرد و در این خصوص کمال همکاری لازم را با مقامات چینی خواهد داشت.

1

فارنت: شرکت اپل اعلام کرد تحقیقات وسیعی را در خصوص مرگ یک زن چینی که گفته می‌شود بر اثر شوک الکتریکی ناشی از پاسخ دادن به یک تماس تلفنی با گوشی آیفون 5 خود کشته شده است، آغاز خواهد کرد و در این خصوص کمال همکاری لازم را با مقامات چینی خواهد داشت.

Ma Ai Lun زن 23 ساله چینی بر اساس گزارش‌های منتشر شده در هنگام پاسخ دادن به یک تماس تلفنی با گوشی آیفون 5 خود در حالی به گوشی در حال شارژ بوده، فوت کرده است! خبرگزاری های رسمی چین اطلاعات دقیقی از این اتفاق منتشر نکرده‌اند و تنها اطلاعات کاملی بر روی سایت Ueybo که معادل تویتر چینی است منتشر شده است. خانم Ai Lun خدمه پرواز یکی از خطوط هواپیمایی چین بوده و قرار بوده که در تاریخ 8 آگوست ازدواج کند.

Dead-chinise-woman

این زن 23 ساله آیفون 5 خود را در دسامبر سال 2012 تهیه کرده بوده و اکنون گوشی مورد نظر به همراه تمامی وسایل جانبی آن از سوی خانواده او تحویل مقامات پلیس چین شده است
بر اساس گزارش‌های منتشر شده، تحقیقات پزشکی صورت گرفته بیانگر این است که موج‌های الکترونیکی موجود در تلفن همراه باعث مرگ این زن شده و پلیس چین نیز دلیل مرگ را استفاده از آیفون دانسته است. تاکنون گزارشی در خصوص درخواست غرامت از سوی خانواده قربانی این تراژدی از شرکت اپل منتشر نشده و تنها در این میان خواهر قربانی به کاربران هشدار داده که هنگام شارژ از آیفون 5 خود استفاده نکنند.

در هر صورت شرکت اپل، ضمن اعلام تسلیت به خانواده داغدار اعلام کرده که تحقیقات کامل خود را تا پیدا کردن علت این حادثه و پی بردن به اینکه این حادثه به علت اشکال موجود در دستگاه و یا اشتباه نادرست از دستگاه رخ داده، ادامه خواهد داد.
ظاهرا استفاده از گوشی‌های هوشمند بیش از آنچه که فکر می‌کنیم، دردسرهای خاص خود را دارد. از انفجار گلکسی اس 4 در جیب تا حالا مرگ بر اثر شوک الکتریکی ناشی از تماس تلفنی با یک آیفون!

Source: GSMarena

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. vahid می‌گوید

    وای آدم میترسه با این گوشیا کار کنه بهترین گوشی 1200 خخخخخخ