آیا مایکروسافت سرانجام نوکیا را می‌خرد؟

ظاهرا یکی از عواملی که این معامله یعنی خرید نوکیا توسط مایکروسافت را دوباره در مسیر قرار خواهد داد 66 میلیارد دلار سرگردان مایکروسافت در خارج از امریکا است که وارد کردن این مبلغ به آمریکا کاری دشوار است.

1

به تازگی اخباری منتشر شده است که نشان می‌دهد مذاکرات پیشرفته نوکیا و مایکروسافت برای ادغام بازهم شکست خورده است و این در حالی است که این بار مذاکرات برای خرید نوکیا توسط مایکروسافت بسیار جدیتر شده بود.

این اخبار حکایت از این دارد که دو شرکت در لندن به یک توافق شفاهی دست یافته اند ولی قیمت پیشنهادی نوکیا بالا بوده و مایکروسافت با چنین رقمی موافقت نکرده است که با توجه به جایگاه فعلی نوکیا که در پشت سر اپل و سامسونگ قرار دارد به نظر غیر معقول آمده است.

ظاهرا یکی از عواملی که معامله خرید نوکیا توسط مایکروسافت را دوباره در مسیر قرار خواهد داد 66 میلیارد دلار سرگردان مایکروسافت در خارج از امریکا است که وارد کردن این مبلغ به آمریکا کاری دشوار است و این در حالی است که در حال حاضر ارزش نوکیا 14 میلیارد دلار است

این در حالی است که شایعه استفاده نوکیا از اندروید نیز بر سر زبان‌ها است که با در دست داشتن بیش از 80 درصد بازار ویندوز فون توسط نوکیا این شایعه غیر منطقی به نظر می‌رسد.

سخنگوی نوکیا در این مورد می‌گوید:” ما باید یک همکاری عمیق تر با مایکروسافت داشته باشیم و این غیر معمول نیست که نوکیا و مایکروسافت به صورت منظم با یکدیگر ملاقات داشته باشند” هر چند بسیاری از کاربران نوکیا ، تلفن های این برند را فقط به خاطر نوکیا میخرند و با خرید این شرکت از سوی مایکروسافت دیگر اعتبار برند نوکیا نیز از میان رفته است.

به هر حال با توجه به پیوند محکم بین مایکروسافت و نوکیا ، این ادغام و یا خرید نوکیا توسط مایکروسافت نباید دور از ذهن باشد، شما چه فکر می‌کنید؟.

Source:wmpoweruser

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. body می‌گوید

    امکان نداره!!!!
    مگه اینکه پای یک زن در میان باشه. که حتما ادغام میشن ،اونم چه جورم!!! خخخخخ