تماشا کنید: این یک دوچرخه پرنده به سبک بالگرد است!

پرواز به صورت عمودی بر روی یک دوچرخه بسیار خطرناک است و مطمئنا کسی به آن نیاز ندارد و بعید است که این محصول با مشخصات فعلی تجاری شده و به موفقیتی برسد اما به هر حال محصول جالبیست و می‌تواند ایده خوبی برای شروع طرح یک وسیله نقلیه متفاوت باشد.!

4

فارنت: راندن یک دوچرخه پرنده آن هم در خیابان شلوغ امروزی شهر ما کاری بسیار عجیب به نظر خواهد رسید و مطمئنا هیچگاه کسی سوار این دوچرخه نخواهد شد اما خب ممکن است گاهی اوقات هوس کنیم که سوار این وسیله عجیب و غریب شویم! حتی محض سرگرمی!

این دوچرخه با مشارکت سه شرکت در کشور چک ساخته شده و هفته پیش در مراسم رونمایی خود در شهر پراگ، این دوچرخه 5 دقیقه کامل پرواز کرد. سازندگان این مراسم قصد اغراق نداشتند و همانجا هم اعلام شد که این دوچرخه/بالگرد 95 کیلوگرمی به همراه چهار پروانه‌ای که با باتری کار می‌کنند، توانایی بلند کردن یک انسان واقعی را ندارند و دقیقا به همین دلیل برای سواری از یک مجسمه ساختگی استفاده شده است.

helicopter-bicycle

البته تولیدکنندگان اظهار کرده‌اند که برای پرواز یک انسان واقعی به انرژی بیشتر و پروانه‌های قوی‌تری نیاز است و در عین حال مشکلات زیادی بر سر راه این دوچرخه موجود است که از جمله این موارد می‌توان به عرض بسیار زیاد دوچرخه، قیمت بسیار بالا و البته سر و صدای زیاد آن اشاره کرد.

ضمن اینکه پرواز به صورت عمودی بر روی یک دوچرخه بسیار خطرناک است و مطمئنا کسی به آن نیاز ندارد و بعید است که این محصول با مشخصات فعلی تجاری شده و به موفقیتی برسد اما به هر حال محصول جالبیست و می‌تواند ایده خوبی برای شروع طرح یک وسیله نقلیه متفاوت باشد.!

Source: Gizmodo

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. احسان می‌گوید

    چرا با احساسات ما بازی می کنید من فکر کردم همین الان می تونم بخرم برم سوارش بشم یخورده پرواز بکنم با ارتفاع کم. اینو نشون میدید بعدش میگید نمیشه سوارش شد

  2. زیبا می‌گوید

    فیافه ش جالب نیست

  3. ساحل می‌گوید

    بسیارعالیه ممنون

  4. body می‌گوید

    این بهترین چیزیه که میتونه وجود داشته باشه. این فوق العادست. این خیلی عالیه. چرا نباید تجاری بشه؟ حتی میشه مسابقاتی با این دوچرخه ها برگذار کرد!
    فکرشو بکن، روی رودخونه داری پرواز میکنی!
    چقدر رمانتیک!