گیم لافت از عرضه نسخه‌های جدید Asphalt و Brothers in Arms خبر داد

شرکت گیم‌لافت Gameloft که یکی از برترین تولیدکندگان بازی‌های HD برای گوشی‌های هوشمند است، اعلام کرد که نسخه‌های جدید دو عنوان محبوب خود یعنی Asphalt و Brother in Arms را عرضه خواهد کرد.

4

فارنت: این ماه تمام اتفاقاتی که در دنیای بازی رخ داد کاملا مربوط به کنسول‌های نسل جدید بود، اما به تازگی شرکت گیم‌لافت Gameloft که یکی از برترین تولیدکندگان بازی‌های HD برای گوشی‌های هوشمند است، اعلام کرد که نسخه‌های جدید دو عنوان محبوب خود یعنی Asphalt و Brother in Arms را عرضه خواهد کرد. مطمئنا تصاویری که از این بازی‌ها منتشر شده شما را نیز حیرت‌زده خواهد کرد.

Asphalt8-Preview-01

[nggallery id=90]

اولین عنوان Asphalt 8 : Airborne است که در پی موفقیت نسخه قبلی یعنی Asphalt 7 : Heat عرضه شده است. از تریلری که منتشر شده نمی‌توان تغییر خاصی در گیم پلی مشاهده کرد اما گرافیک بازی به شدت بهبود یافته و برای یک بازی موبایل منحصر به فرد است.

گیم لافت اعلام کرده که موتور فیزیکی جدیدی به بازی اضافه کرده و کنترل ماشین را بهبود داده‌اند. همچنین چندین جاده و مسیر مسابقه جدید در سرتاسر دنیا به بازی اضافه شده و بخش چند نفره بازی نیز بهبود یافته است. هنوز اطلاع دقیقی از تاریخ عرضه بازی نیست.

Brothers-In-Arms-3-Preview-01

[nggallery id=91]

بازی بعدی Brother in Arms 3 است، نسل جدید بازی سوم شخصی که تولید آن به عهده گیم لافت بوده است. گیم پلی این سری از بازی یک شوتر On-Rails است و این بدین معناست که تمامی حرکات کاراکتر از قبل تعیین شده‌اند و شما می‌توانید نشانه‌گیری و شلیک کنید. هیچ تریلر و تاریخ عرضه‌ای از این بازی نیز منتشر نشده و فقط چندین اسکرین شات فوق‌العاده زیبا از آن منتشر شده است.

Source: GSMArena

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. محمدرضا حیدری می‌گوید

    ما هنوز نتونستیم اسفالت 7 بازی کنم 8 هم تو را هست ؟ واقعنا جالبه :)

    1. گنگستر تهرانی می‌گوید

      من آسفالت 7 رو با دیتای کاملا سالم دارم ولی چون گوشیم xperia x8 نمیتونم اونو بازی کنم! XD

      1. محمدرضا حیدری می‌گوید

        لینک میدی ما هم بگریم چون از هر جا گرفتم خراب بود :)

  2. body می‌گوید

    این فوق العاده است!!! مرسی