عرضه به‌روزرسانی 4.2.2 برای S3 و Note 2 سامسونگ به تعویق افتاد

سامسونگ اعلام کرده به علت مشکلات موجود ، عرضه به روزرسانی نسخه 4.2.2 اندروید برای Galaxy S3 و Galaxy Note به تعویق خواهد افتاد

2

امروز ، اپراتور Verizon ، رسما اعلام کرد که انتشار به روزرسانی Samsung Galaxy S3 را فعلا متوقف خواهد کرد و البته دلیل این توقف ، مشکلات ارتباطی اعلام شد اما به نظر می‌رسد دارندگان گوشیهای گلکسی اس 3 و همچنین گلکسی نوت 2 در سراسر جهان نیز ، فعلا باید بدون نسخه 4.2.2 جلی بین سر کنند زیرا انتشار به روزرسانی برای دستگاههای آنها نیز به تاخیر افتاده است. دلیل این تاخیر از سوی سامسونگ ، نسخه جدید تاچ ویز اعلام شده و این شرکت اعلام کرده اند این رابط کاربری باید پیش از پیش مورد آزمایش قرار گیرد.

galaxy-s3-note-2-android-42-delay

متاسفانه فعلا اعلام نشده سامسونگ چه زمانی را برای آزمایش تاچ ویز و انتشار به روز رسانی 4.2.2 نیاز دارد ، اما مطمئنا دیر یا زود ، دارندگان این دو دستگاه هوشمند نیز این به روزرسانی را دریافت خواهند کرد.اگر شما از طرفداران تاچ ویز نیستید ، مطمئن هستیم که این تاخیر ، شما را بیش از پیش از این رابط کاربری متنفر خواهد کرد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. ar30 می‌گوید

    تاچ ویز نسبت به چند سال قبل خیلی بهتر شده

  2. body می‌گوید

    تاچ ویز مگه طرفدار هم داره؟ ؟ اه. اه.