ظاهر و مشخصات hTC One Mini بالاخره لو رفت!

hTC One Mini ، نسخه ارزن و کوچک hTC One خواهد بود که از صفحه نمایش 4.3 اینچی و پردازنده دو هسته ای بهره خواهد برد و برای کاهش قیمت تمام شده ، از پلاستیک در ساخت بدنه آن استفاده شده است.

0

منابع موثق نزدیک به سایت Engadget ، تصاویری را در اختیار این سایت قرار داده اند ، که به گفته آنها به احتمال زیاد ، HTC One Mini ، نسخه کوچکتر و ارزانتر پرچمدار اچ تی سی یعنی One خواهد بود.

البته این گوشی به طور نسبی و در مقایسه با One کوچک خواهد بود وگرنه از صفحه نمایشی 4.3 اینچی بهره می‌برد و بنابر اخبار منتشره از پردازنده دو هسته ای با فرکانس 1.4 گیگاهرتز بهره می‌برد و خبری از پردازنده چهار هسته ای نخواهد بود و البته این پسر دوست داشتنی ، در جنس بدنه ، هیچ تشابهی با پدر خود ندارد و به جای فلز ، در بدنه آن از پلاستیک استفاده شده تا شاید قیمت تمام شده اش تا حدودی کاهش یابد.

اگر چه ممکن است این تصاویر ، کاملا ساختگی باشند اما ، مشابهت زیادی با تصاویر منتشر شده قبلی دارند.Engadget اعلام کرده ، زمان عرضه این گوشی ، سه ماهه سوم سال جاری خواهد بود اما باید منتظر بود و دید آیا بازار گوشیهای اندرویدی ، آماده استقبال از یک گوشی جدید با امکانات نه چندان شاخص هست یا خیر ؟

Source: Engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.