اپل اعلام کرد تاکنون 600 میلیون دستگاه مجهز به iOS فروخته است

تیم کوک در عین حال این مطلب را نیز مورد تاکید قرار داد که برای او میزان آمار رضایت مشتریان اهمیت بیشتری نسبت به میزان آمار فروش و دستگاه‌های مجهز به سیستم عامل این شرکت دارد و دستگاه‌های iOS موفق به دریافت 9 جایزه متوالی موسوم به JD Power شده‌اند.

2

فارنت: تیم کوک در کنفرانس شب گذشته از iOS 7  آخرین نسخه سیستم عامل iOS رونمایی کرد که می‌توانید به طور کامل اینجا در مورد آن بخوانید. اما خبر دیگری که مدیرعامل اپل در این کنفرانس اعلام کرد رسیدن آمار فروش دستگاه‌های مجهز به سیستم عامل iOS این شرکت به 600 میلیون دستگاه از زمان عرضه اولین آیفون در سال 2007 تاکنون است.

600M-iOS-Devices-Sold

البته بد نیست بدانید که شرکت گوگل نیز در کنفرانس  I/O 2013 خود در ماه گذشته اعلام کرده بود که تعداد دستگاه‌های مجهز به سیستم عامل اندروید به 900 میلیون دستگاه رسیده است.

Total-iOS-Devices-Sold-201306

البته در عین حال شاید همین آمار بود که تیم کوک را ناچار کرد این مطلب را مورد تاکید قرار دهد که برای او میزان آمار رضایت مشتریان اهمیت بیشتری نسبت به میزان آمار فروش و دستگاه‌های مجهز به سیستم عامل این شرکت دارد و دستگاه‌های  iOS موفق به دریافت 9 جایزه متوالی موسوم به JD Power شده‌اند.

iOS-market-Share

اپل همچنین در خصوص سهم نسخه‌های مختلف سیستم عامل خود اعلام کرده است که iOS 6 آخرین نسخه iOS پیش از عرضه iOS 7   در شب گذشته، اکنون 93 درصد سهم دستگاه‌های مجهز به iOS   را در اختیار دارد.

Source: TheVerge

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. body.khob می‌گوید

    مگه کسی هم هست که از آی او اس ناراضی باشه؟ مگه اینکه خیلی چیز باشه. :\

    1. GOOGLE می‌گوید

      آره من خیلی چیزم، حرفیه؟ :|