تمدید تخفیف 40 درصدی فروش ویژه محصول سازمانی پاندا

مهلت استفاده از طرح فروش ویژه محصول Panda cloud Office Protection، تا پایان خرداد ماه سال جاری تمدید شد.

0

فارنت: مهلت استفاده از طرح فروش ویژه محصول Panda cloud Office Protection به دلیل تقارن با تعطیلات چند روزه نیمه خرداد ماه، تا پایان خرداد ماه سال جاری تمدید شد.

Panda-Cloud

به گزارش روابط عمومی شرکت ایمن رایانه پندار، نماینده رسمی و انحصاری شرکت پاندا سکیوریتی در ایران، این شرکت محصول Panda Cloud Office protection را از سوم خرداد و همزمان با ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر تا 17 خرداد ماه مقارن با مبعث رسول اکرم، با 40 درصد تخفیف ویژه به شبکه‌های سازمان کشور عرضه می کرد.
بر همین اساس و با توجه به تقارن این دوره زمانی با تعطیلات چند روزه نیمه خرداد ماه، شرکت ایمن رایانه پندار، طرح فروش ویژه این محصول را تا پایان خرداد ماه سال جاری تمدید کرد.

علاقه مندان به دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این محصول می توانند به وب سایت محلی شرکت پاندا سکیوریتی به آدرس pandasecurity.ir مراجعه و یا با شماره تلفن 88170801-5 تماس حاصل فرمایند.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.