گلکسی اس4 زوم؛ اولین تصویر رسمی از دوربین هوشمند اندرویدی سامسونگ

همانطور که می‌دانید سامسونگ محصولات جدید خود را 30 خرداد و در لندن رونمایی خواهد کرد. یکی از این محصولات دوربین هوشمند گلکسی اس 4 زوم خواهد بود.

0

اما در این میان، روز گذشته و با انتشار اولین تصویر رسمی از این دوربین هوشمند شما امکان دیدن این محصول پپیش از رونمایی رسمی آن را به دست آورده‌اید.

گلکسی اس 4 زوم از یک صفحه نمایش qHD 4.3 اینچی سوپر آمولد، پردازنده دو هسته‌ای 1.6 گیگاهرتزی، سنسور دوربین 16 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال، حافظه داخلی 8 گیگابایتی با امکان افزایش حافظه از طریق درگاه میکرو اس.دی تا 64 گیگابایت، بلوتوث نسخه 4، وای فای و جی.پی.اس نوع A برخوردار است.

Galaxy-S4-Zoom

شما با این دوربین هوشمند مکالمه هم می‌توانید انجام دهید و سامسونگ یک دکمه شاتر به دوربین هوشمند اضافه کرده و دکمه‌های ولوم در سمت راست دستگاه در واقع کار بزرگنمایی در دوربین را نیز انجام خواهند داد. دوربین هوشمند گلکسی اس 4 زوم از رابط کاربری تاچ ویز سامسونگ در کنار اندروید 4.2.2 جلی‌بین نیز بی‌نصیب نمانده است.

دوربین هوشمند گلکسی اس 4 زوم آخرین محصول سامسونگ در سری گلکسی اس 4 است (البته فعلا!) و پیش از این شاهد رونمایی از نسخه ضدآب گلکسی اس 4 اکتیو و نسخه کوچکتر گلکسی اس 4 مینی بوده‌ایم و مطمئنا به این نکته پی برده‌اید که طراحی گلکسی اس 4 زوم به گلکسی اس 4 مینی شباهت فراوانی دارد.

گلکسی اس 4 زوم اولین دوربین هوشمند مبتنی بر اندروید شرکت سامسونگ به حساب می‌آید.

Source: SAM Mobile

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.