گلکسی اس 4 مینی سامسونگ ؛ کوچک‌تر اما همچنان قدرتمند!

گوشی گلکسی اس 4 مینی سامسونگ به صفحه نمایش 4.3 اینچی سوپر آمولد qHD با دقت و رزولوشن 540 در 960 پیکسل مجهز است و قدرت پردازش این گوشی ناشی از پردازشگر دو هسته‌ای 1.7 گیگاهرتزی است که هنوز مشخصات بیشتر این پردازنده اعلام نشده است. این گوشی با اندروید 4.2.2 جلی بین به بازار عرضه خواهد شد.

14

انتظار نمی‌رفت که سامسونگ تا برگزاری نشست خبری خود در ماه آینده میلادی در لندن از گوشی گلکسی اس 4 مینی رونمایی کند اما حالا این اتفاق افتاده و ما به جزئیات کامل گوشی کوچک شده گلکسی اس 4 دسترسی پیدا کرده‌ایم.

 گوشی گلکسی اس 4 مینی سامسونگ به صفحه نمایش 4.3 اینچی سوپر آمولد qHD با دقت و رزولوشن 540 در 960 پیکسل مجهز استو قدرت پردازش این گوشی ناشی از پردازشگر دو هسته‌ای 1.7 گیگاهرتزی است که هنوز مشخصات بیشتر این پردازنده اعلام نشده است. این گوشی با اندروید 4.2.2 جلی بین به بازار عرضه خواهد شد.

گلکسی اس 4 مینی سامسونگ با رم 1.5 گیگابایتی عرضه خواهد شد و به حافظه داخلی 8 گیگابایتی و البته در کنار درگاه درگاه میکرو اس.دی برای افزایش این ظرفیت تا 64 گیگابایت مجهز است.

Samsung-Galaxy-S4-Mini-Spec

جزئیات و مشخصات دیگر گلکسی اس 4 مینی سامسونگ شامل دوربین 1.9 مگاپیکسلی در قاب جلوئی و دوربین 8 مگاپیکسلی در قاب پشتی است. گلکسی اس 4 مینی به فناوری‌های ارتباطی جی پی اس، بلوتوث نسخه 4، ان.اف.سی (تنها در مدل LTE)، وای فای  802.11 a/b/g/n و البته پشتیبانی از شبکه‌های مخابراتی LTE ‌ (در یک مدل) مجهز است.

Samsung-Galaxy-S4-Mini-White

سامسونگ تاکید کرده است که گلکسی اس 4 مینی را می‌توان یک نسخه کوچک و همچنان قدرتمند از گوشی پرفروش گلکسی اس 4 دانست. سامسونگ هنوز قیمتی برای گلکسی اس 4 مینی مشخص نکرده اما این گوشی در دو رنگ متفاوت سفید و مشکی و در سه مدل مختلف عرضه خواهد شد.

سه مدل متفاوت گلکسی اس 4 مینی سامسونگ شامل مدل‌ 4G LTE، مدل 3G و مدل 3G HSPA+ است که این مدل‌ها با توجه به بازار کشورهای مختلف در آنها عرضه خواهد شد.

Source: Samsung

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

14 نظر برای این مطلب
  1. مریم. می‌گوید

    سلام.گوشیه خوبیه ولی نمیدونم چراوقتی قسمت پیام روبازمیکنم این پیام بالامیادوپیامام بازنمیشه.چیکارکنم ک درست شه توروخداراهنماییم کنید
    Sorry.unfortunately,the process com.android has stopped

  2. امير می‌گوید

    سلام من گلکسی اس تو دارم فامیلا م اس فور مینی دارند روی کاغذ سرعت اس فور بیشتر ولی مقایسه کردم اس تو دو برابر سرعت داره بگید ایا سرعت گلکسی اس فور خوبه

  3. محمد می‌گوید

    لطفاًراهنمایی کنید من یک گوشی گلکسی اس4 سامسونگ دارم ولی باتری ش خیلی زودتر از حد معمول خالی میشه کسی بلده باید چی کار کرد تا باتری بهتر کارکنه؟

  4. فروغ می‌گوید

    با سلام.
    من میخوام گوشی بخرم، همه میگن گلکسی سامسونگ از همه گوشی ها بهتره!
    میشه منو راهنمایی کنید؟
    اگه کسی داره و ازش راضی یا ناراضی دلیلش رو هم بگه ممنون میشم.
    و اینکه اس 4 اکتیو با مینی فقط تفاوت سایز دارن؟
    از نظر سایر امکانات هم خیلی متفاوتن؟

    1. آرین می‌گوید

      سلام از نظر امکانات نه زیاد ولی در کل گوشی فوق االعاده عالی هستش.

  5. اونترنت می‌گوید

    ممنون

  6. YASIN می‌گوید

    گوشی خوبی است .

  7. بهار می‌گوید

    قیمتش چنده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    1. مسلم می‌گوید

      یک فروشگاه در انگلستان پیش فروش گلکسی S4 مینی، را با قیمتی در حدود 390 یورو آغاز کرده است!

    2. Pouya می‌گوید

      قیمتش اینه تومان1/289/000

    3. faranak می‌گوید

      حالا قیمتش چنده؟

      1. محسن صحافی می‌گوید
  8. مسلم می‌گوید

    گوشی خوبی هستش البته برای کسی که دوست داره با پول کمتر یه یه اس4 جمع وجورتر داشته باشه البته از نظر سخت‌افزار اگه بگیم مفت نمی ارزه کم لطفی کردیم.حالا بستگی به قیمتش هم داره ببینیم اخرش چی میشه چون باید باتوجه به قیمتش درمورد مفت ارزیدنش نظر داد. باتشکراز سایت خیلی خوبتون.

  9. body می‌گوید

    مفت نمی ارزه. ;)