نکسوس 4 سفید رنگ ال‌جی هم از راه رسید

نکسوس 4 سفید به صفحه نمایش 4.7 اینچی True HD IPS با وضوح و رزولوشن 1280 در 768 پیکسل مجهز است و قدرت پردازش آن را پردازنده 4 هسته‌ای 1.5 گیگاهرتزی کوآلکام اسنپ دراگون S4 Pro تامین می‌کند.

0

فارنت: در چند هفته گذشته تصاویر و شایعات و مطالب مختلفی در مورد نکسوس 4 سفید ال‌جی منتشر شده بود تا نهایتا امروز ال‌جی و گوگل از نسخه سفید رنگ نکسوس 4 با اندروید جلی بین 4.2 رونمایی کنند.

White-Nexus-4

شاهد تغییرات عمده‌ای در نکسوس 4 سفید رنگ ال‌جی نسبت به نسخه رنگ مشکی آن نیستیم. حتی رنگ سفید گوشی را می‌توان تنها در رنگ قاب شتی گوشی رنگ غالب دانست. نکسوس 4 سفید به صفحه نمایش 4.7 اینچی True HD IPS با وضوح و رزولوشن 1280 در 768 پیکسل مجهز است و قدرت پردازش آن را پردازنده 4 هسته‌ای 1.5 گیگاهرتزی کوآلکام اسنپ دراگون S4 Pro  تامین می‌کند.

انتظار می‌رود نسخه سفید رنگ نکسوس 4 ال‌جی با همان قیمت نکسوس 4 مشکی رنگ موجود در بازار و در هفته‌های آینده در بازارهای جهانی آمریکا، اروپا و خاورمیانه عرضه شود.

اگر هنوز معرفی و بررسی نکسوس 4 را نخوانده‌اید می‌توانید بررسی کامل نکسوس 4 را در فارنت بخوانید.

Source: LG

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.